//

Vraag over whatapp...

Vraag over whatapp... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Wat mij al een ruime tijd opvalt is dat whatsapp niet goed meer doet vind ik hiermee bedoel ik dat de push berichten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 11:53
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Thumbs down Vraag over whatapp...

Beste mensen

Wat mij al een ruime tijd opvalt is dat whatsapp niet goed meer doet vind ik hiermee bedoel ik dat de push berichten niet tijdig meer aankomen zelfs met vertraging aankomen. Ik heb hier een support mailtje gestuurt whatsapp zelf en daar kende ze het probleem nog niet... nu wou ik vragen hier op de forum of er nog mensen zijn die problemen hebben met dat de berichtjes die binnekomen soms veel te laat als push binnekomen... ik heb dat niet altijd maar meesten deels wel. En de tijden zijn verschillend soms 2min later 5min 10min soms 15min dit is heel vervelend probleem... Ik heb het ook aan het testen geweest met een paar vrienden en de ene had een nokia N8 en de andere een Blackberry. op diene nokia N8 komt het super snel aan gelijk als ik op verzenden duw komt het aan bij nokia erg snel dus en elke keer opnieuw zelfs zijn telefoon gelocked is of uitgeschakeld word... van de moment hij hem aanzet krijgt hij die melding van whatsapp wat bij iphone niet het geval is... En die blackberry ontvangt ook direkt de berichten enzo terwijl hij ook twijvels soms dat zelfde probleem voor te hebben... nu had ik nog een andere maat die een HTC gebruikt en daar heeft hij het probleem ook mee...

Dus wat mij ook al lang opviel is als er dan een bericht binnekomt van een ander persoon en nu met ios 5 ja krijg je die melding in lock scherm en je doe die slide beweging voor recht in de bericht te gaan en dan zou je normaal recht in het bericht zitten maar dat is niet zo want als je daarvoor met jan aan praten was en je krijgt een melding op je locker van Ann, dan opent whatsapp het laaste venster waar jij whatsapp hebt afgesloten dus. Dit probleem is herkend bij het bedrijf en wordt aan gewerkt voor een oplossing.

Zijn er nog andere mensen die ook last hebben van een late melding delay problemen van whatsapp? Volgens mij ligt het probleem aan apple want ik heb dat ook soms met andere apps..

Graag wil ik reacties horen want hoemeer mensen dit ook hebben kan ik dat doorgeven aan de support van whatsapp.

Met vriendelijk groet
Barry
__________________
Mvg
Barrybe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 13:55
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Ik heb vaak het probleem als ik een bericht wil versturen dat ik hem niet eens verstuurd krijg!
In de meeste gevallen moet ik een aantal keer opnieuw proberen heel irritant!
Vaak komen de berichten ook te laat binnen.
  #3  
Oud 31-10-11, 14:53
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Ik heb vaak het probleem als ik een bericht wil versturen dat ik hem niet eens verstuurd krijg!
In de meeste gevallen moet ik een aantal keer opnieuw proberen heel irritant!
Vaak komen de berichten ook te laat binnen.
Hey jah, In ieder geval jij bent niet de enige met dit probleem er zijn meerdere dus... ik heb het doorgegeven aan de makers van whatsapp en ze gingen dit eens controleren of er ergens een probleem voordoet ofzo maar wat ze wel gaan fixen voor ons en dat is met zekerheid al dat als je dus een berichtje krijgt op je lock scherm en met de nieuwe slide beweging van links naar rechts zoals het bij de lockscherm doet ga je meteen recht naar het bericht van de zender gaat dit is nu nog niet mogelijk... maar daar aan deze fix werken ze aan maar van die vertraging en delay toestanden wisten ze niets van vond ik al raar maar goed... ben ik dan de enige die klaagt dan...
  #4  
Oud 31-10-11, 19:09
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Standaard

vind het raar dat niemand anders hier over iets zegt vorige keer poste ik ook al iets waar geen reactie op kwam dus ja beetje dode forum als het mij vraagt....
  #5  
Oud 31-10-11, 19:30
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Als mensen geen probleem hebben posten ze ook niet, ik weet niet wat je van ons verwacht als de helpdesk van whatsapp je ook niet kan helpen.
Als 200 man een berichtje post dat zij er geen last van hebben, dan weet je nog niets.En is jouw probleem er ook nie mee opgelost.
  #6  
Oud 31-10-11, 19:50
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Als mensen geen probleem hebben posten ze ook niet, ik weet niet wat je van ons verwacht als de helpdesk van whatsapp je ook niet kan helpen.
Als 200 man een berichtje post dat zij er geen last van hebben, dan weet je nog niets.En is jouw probleem er ook nie mee opgelost.
Geen problemen? lol dat wil ik toch wel eens zien dan nu weer ben net in bezit van de iphone 4s en die heeft er ook last van dus en mijne 3GS en de 4 hadden het ook en dan ga je zegge ja mischien eens een nieuwe versie dowloaden van de appstore dat heb ik gedaan en dat lever niets op... en de helpdesk van whatsapp wist niet eens dat er een probleem was met de connectiviteit... maar ik ken genoeg vrienden die andere mobieltjes hebben van een ander merk en die ook whatsapp draaien die last hebben van dit probleem mijn vraag was alleen maar of er hier mensen zijn die dat ook ervaren 1 heb ik er al zover gehad en wat jij zegt als 200 man het probleem melden ja jawel he dan is het zeker dat het probleem in whatsapp zit of ios of gelijk wat maar goed.
  #7  
Oud 31-10-11, 20:27
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik vond het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het forum dood is als je niet gelijk antwoord krijgt want je hebt je vraag nog geen 7 uur eerder gepost en wat ik uit wilde leggen was dat als er meer mensen dit probleem hebben ze zich wel melden en dat dit mogelijkmniet het geval is wat mogelijk verklaard waarom er zo weinig reacties zijn punt.
Misshien moet je je iphone een keer herstellen
  #8  
Oud 31-10-11, 20:39
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Ik vond het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het forum dood is als je niet gelijk antwoord krijgt want je hebt je vraag nog geen 7 uur eerder gepost en wat ik uit wilde leggen was dat als er meer mensen dit probleem hebben ze zich wel melden en dat dit mogelijkmniet het geval is wat mogelijk verklaard waarom er zo weinig reacties zijn punt.
Misshien moet je je iphone een keer herstellen
Als je alles gelezen hebt is dat niet kort door de bocht maar ja je moet wel verder lezen als je neus lang is. Denk je dat je dit met een easy restore ding kan oplossen? -_- yeah right volgende keer als je iets post he denk even na voor je iets post
  #9  
Oud 31-10-11, 20:55
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Wat verwacht je dan van ons? Als whatsapp geen oplossing heeft?
Heb je al eens een "easy restore ding" geprobeerd?
En waarom de onaardige toon als ik als een van de weinige je nog probeer te helpen?
  #10  
Oud 31-10-11, 21:05
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Modbreak:
Graag de toon in deze discussie iets vriendelijker, Barrybe50. Je bent A) wel erg ongeduldig, B) plaatst niet echt duidelijk leesbare vragen en C) bent ook nog eens erg onaardig naar andere forumleden. Geen wonder dat je niet of nauwelijks wordt geholpen... We kijken het nog even aan hier.

__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
  #11  
Oud 03-11-11, 19:07
LisaB LisaB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ja ik merk sinds een paar dagen ook dat ik berichten pas veel later binnenkrijg of ik krijg zelfs helemaal geen melding op mijn lockscreen.
  #12  
Oud 03-11-11, 22:56
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard

Ja heb ik en mijn vriendin ook is ook vaak bezig met verbinding te maken
mijn maat heeft een bb heeft dat en die gaat ook supersnel
tewijl ik zijn bericht veel later binnenkrijg
heb een beetje het idee dat het is gekomen na de 5.0 update maar dat kan ook toeval zijn ?

Heb net contact gehad met kpn ik woon precies in een blinde hoe waar nou net geen umts ontvangst is
als ik de phone op gsm zet werkt het wel echter minder snel (tipje van kpn )

Laatst gewijzigd door blackfocus; 04-11-11 om 17:22.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? robm Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 14:03
Whatapp messenger verbruik Mcmichel iPhone Apps 3 19-06-10 10:19
Vraag over 3.1.3 xHarm Archief 4 23-02-10 23:33
vraag over 2.2 moparj Archief 1 06-10-08 21:31
vraag graafw. Archief 1 28-04-08 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.