Finder.app waar kan ik die vinden? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik Finder.app vinden, onder welke source en of naam! Zie hem heel vaak staan bij screenshots van mensen alleen kan hem zelf nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Finder.app waar kan ik die vinden?
Waar kan ik Finder.app vinden, onder welke source en of naam!
Zie hem heel vaak staan bij screenshots van mensen alleen kan hem zelf nergens vinden! Ennuh heb ik er wat aan ??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat je eraan hebt...
Met de installer kun je allerlei applicaties/ games en andere shizzle op je iPhone (of iPod Touch) plempen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt helemaal gelijk :-s Las te snel! Excuses!
|
|
|||
|
|||
Finder is de verkenner voor de iPhone (ik neem aan dat je geen mac-gebruiker bent, dan had je dat geweten )
Je kunt er dus de bestanden op je iPhone bekijken/verplaatsen/verwijderen etc. Ik weet niet wat de originele source is, maar het is in ieder geval te vinden op: iphone.acrb.nl/finder (kun je altijd gebruiken as je een source niet weet: iphone.acrb.nl/appnaam) Laatst gewijzigd door jeppeb; 01-04-08 om 15:07. |
|
||||
|
||||
Bij mij staat ie er gewoon in hoor
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
De Applicatie heet MobileFinder en staat in de category Productivity
Laatst gewijzigd door ControlSje; 01-04-08 om 17:32. |
|
||||
|
||||
thnx heb hem nu! Alleen ff kijken of ik er iets mee kan
"slotje" op topic (ofzoiets) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na sync die goed is gelukt, waar kan ik de muziek vinden op de iPad?? | Moos1967 | iPad algemeen | 2 | 10-12-10 12:43 |
TomTom: waar kan ik favorieten map vinden? | truckdiver | iPhone Navigatie | 1 | 15-02-10 13:04 |
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden | Snakefoodjah | Archief | 2 | 21-08-09 21:54 |
Kosten die ik niet terug kan vinden? | Apple-Flap | Overige providers Nederland | 7 | 20-04-08 13:12 |
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? | PriZe | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-01-08 17:05 |
|
|