iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Whatsapp draaien op je Mac (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/103537-whatsapp-draaien-op-mac.html)

Sniekel 04-11-11 19:04

Whatsapp draaien op je Mac
 
Hallo allemaal,

Ik kwam net via internet de volgende site tegen die mij erg aansprak.

WhatsApp on Mac or PC | HermanBanken.nl

Aangezien ik veel whatsapp, en dit vaak terwijl ik bezig ben op mn mac, lijkt het me slim dit eens te proberen.:d

Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er eenvoudigere manieren? Mijn toestel is gejailbreaked, maar als het makkelijker kan wil ik dat eerst eens proberen... :)

Iemand?

Thanks!

ballegooier 04-11-11 23:12

Wat ie doet is een VNC verbinding tussen computer en iPhone opzetten. Whatsapp draait dus gewoon op de iPhone en niet op de Mac. Het scherm van de iPhone wordt alleen weergegeven op de desktop. Waardeloos, wat mij betreft ;)

lolbroeck 04-11-11 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 731294)
Wat ie doet is een VNC verbinding tussen computer en iPhone opzetten. Whatsapp draait dus gewoon op de iPhone en niet op de Mac. Het scherm van de iPhone wordt alleen weergegeven op de desktop. Waardeloos, wat mij betreft ;)

Dat is waar, maar toch handig.
Ik vind Veency soms echt handig, als ik bijvoorbeeld Wordfeud wil laten zien aan m'n vrienden dat ze mee kunnen denken ofzo :)

Sniekel 04-11-11 23:55

@ lolbroeck ik heb het net geprobeerd en het werkt inderdaad prima, kan gewoon mn Iphone bedienen vanaf mn Macbook Pro, alleen het beeld dat die op mijn Iphone laat zien komt overeen met zo'n storingsbeeld.. Enig idee wat dit kan zijn? Ik gebruik het samen met Chicken of the VNC..

ballegooier 04-11-11 23:57

Prima, maar dan 'draait' whatsapp niet op je Mac... :)

Sniekel 04-11-11 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 731316)
Prima, maar dan 'draait' whatsapp niet op je Mac... :)

Nee oke, verkeerd verwoord in de titel ja, maar het idee dat je gewoon kunt typen op je computer ipv dat je heel de tijd op je Iphone typt is toch best wel handig, en veel sneller bovendien! :d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2011 om 23:36 ----------

Iemand enig idee hoe het kan dat ik in Chicken of the VNC zo'n storingsbeeld te zien krijg op mijn Mac? Hij laat het scherm van mijn Iphone ook wat groter zien op mijn mac, dan in het voorbeeld op Youtube filmpjes van het programma..

thimohagen 28-06-12 17:28

Mensen zeggen vaak whatsapp te willen op hun iMac/Macbook. Er is daar een nieuwe app voor, bluestacks App Player. Het werkt erg goed en snel.;) daarbij kan je ook andere apps lauchen op je Mac.

Run Android on Mac with BlueStacks :: Android on Mac :: Android Player for Mac | BlueStacks

[trouwens oude topic, nieuwe reactie.;)]

Sniekel 28-06-12 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thimohagen (Bericht 805709)
Mensen zeggen vaak whatsapp te willen op hun iMac/Macbook. Er is daar een nieuwe app voor, bluestacks App Player. Het werkt erg goed en snel.;) daarbij kan je ook andere apps lauchen op je Mac.

Run Android on Mac with BlueStacks :: Android on Mac :: Android Player for Mac | BlueStacks

[trouwens oude topic, nieuwe reactie.;)]

Heel leuk, heb alleen geen Android maar IOS, haha dus schiet er weinig mee op.. Toch wel handig om te weten dat het er wel aan zit te komen :) Thanks!

Guest-20180925190238 28-06-12 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thimohagen (Bericht 805709)
Mensen zeggen vaak whatsapp te willen op hun iMac/Macbook. Er is daar een nieuwe app voor, bluestacks App Player. Het werkt erg goed en snel.;) daarbij kan je ook andere apps lauchen op je Mac.

Ga jij Whatsapp (for Android) en die andere Android appjes op jouw MacBook met Root rechten laten draaien? Ik in ieder geval niet, ik word al misselijk als ik er aan denk :eek:

http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fe...t_16.59.24.jpg

Cooltennis 26-08-13 14:50

Sorry ik weet dit oud topic is maar kan wel vraag hieraan toevoegen?

Is er ook mogelijkheden zonder jailbreak?

Guest-20180925190238 26-08-13 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cooltennis (Bericht 908948)
Is er ook mogelijkheden zonder jailbreak?

Een jailbreak voor OS X? Dat bestaat toch niet. Of bedoel je iets anders?

Cooltennis 26-08-13 14:58

nee ik me iphone zien op macbook, als je terug lees in eerdere berichten hierboven was het met jailbreaken om verbinding te maken met macbook/iphone.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.