//

betalingsmogelijkheid kiezen in appstore lukt niet ?

betalingsmogelijkheid kiezen in appstore lukt niet ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond! Gister om 14:00 mocht ik mijn iPhone 4S in handen nemen. Superblij, alles werkt perfect totdat... ik een account aanging maken in de appstore. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-11, 19:23
loewieee loewieee is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Exclamation betalingsmogelijkheid kiezen in appstore lukt niet ?

goedenavond!

Gister om 14:00 mocht ik mijn iPhone 4S in handen nemen. Superblij, alles werkt perfect totdat... ik een account aanging maken in de appstore.
op het moment dat je een betalingsmogelijkheid moet kiezen wil ik kiezen voor "Click and Buy" omdat ik geen creditcard heb. Maar op het moment dat ik er op klik gebeurt er niets. Het bolletje word niet gevult en ik kan simpelweg gwn niet aanklikken. Nu zit ik dus met het probleem dat ik geen Apss kan downloaden. HELPPPP!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 20:36
gemakki gemakki is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 37
Standaard betalingsmogelijkheid

Hoi even Google
gebruiken.
iTunes account aan maken met click and buy.
betaalde itunes account
weekapp.nl
daar staat de uitleg hoe

grt G
  #3  
Oud 06-11-11, 14:27
Soufke Soufke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loewieee Bekijk bericht
goedenavond!

Gister om 14:00 mocht ik mijn iPhone 4S in handen nemen. Superblij, alles werkt perfect totdat... ik een account aanging maken in de appstore.
op het moment dat je een betalingsmogelijkheid moet kiezen wil ik kiezen voor "Click and Buy" omdat ik geen creditcard heb. Maar op het moment dat ik er op klik gebeurt er niets. Het bolletje word niet gevult en ik kan simpelweg gwn niet aanklikken. Nu zit ik dus met het probleem dat ik geen Apss kan downloaden. HELPPPP!


Ik heb hetzelfde probleem, ik klik op click&buy maar er gebeurd niets en da bolletje naast Visa blijft gekleurd terwijl ik kies voor click&buy.
weet iemand hier meer over ?
  #4  
Oud 06-11-11, 20:01
Bertine Bertine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan click and buy gewoon niet aanklikken. Iemand hier een oplossing voor.
  #5  
Oud 06-11-11, 21:08
iphone4s28 iphone4s28 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertine Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan click and buy gewoon niet aanklikken. Iemand hier een oplossing voor.



Een itunes code kopen iTunes Gift Cards online kopen, direct geleverd per e-mail

dat heb ik ook maar gedaan omdat click and buy niet deed
Reageren

Labels
help iphone itunes ios5, ipad, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
appstore apps update lukt niet cgok iPhone Apps 0 15-02-11 18:27
Games van de appstore downloaden lukt niet nen touch iPhone Apps 4 13-10-10 10:34
iOS 4.1 kan ik niet kiezen Kaasschaaf iPhone algemeen 1 25-07-10 12:57
Kan niet kiezen; 2G of de 3G... iphonefreakie Koopinformatie Nederland 6 31-10-09 17:17
@ ADMIN 3.01 Firmware niet te kiezen in forum profiel dendirk Archief 5 01-08-09 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.