iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   itunes helppp (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/103844-itunes-helppp.html)

Tefo 08-11-11 00:55

itunes helppp
 
:mad::confused:ik heb een itunes kaart gekocht, kan ik nu met deze apps kopen? Moet dat perse op de computer of kan dat via iphone zelf ook? Hoe moet dat ik kan er niet mee weg :confused:

bakkietje 08-11-11 01:49

Je kan je iTunes-kaart 'inwisselen' via de iTunes-store, dit door in te loggen op je iTunes-account.
Dit gaat zowel via de computer als via iPhone.
Van zodra je kaart is ingewisseld kan je beginnen kopen.

Tefo 08-11-11 13:05

Via de iPhone is het mij niet gelukt hoor. En is deze enkel voor muzik enzo.. Dankje voor je bericht ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 14:07 ----------

Kan ik ook games (whatsapp) enzo downloaden?

DieselR 08-11-11 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tefo (Bericht 733219)
Via de iPhone is het mij niet gelukt hoor. En is deze enkel voor muzik enzo.. Dankje voor je bericht ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 14:07 ----------

Kan ik ook games (whatsapp) enzo downloaden?

Heb je al een Apple ID?

Tefo 08-11-11 19:43

Ja ik heb een app id maar heb gn kaart nummer of VISA ingegeven. İk ben eigenlijk nieuw met deze iPhone :s

bakkietje 08-11-11 20:03

Ik maak ook alleen maar gebruik van een iTunes-kaart.

Via de iTunes-store kan je allerlei games, apps, muziek, films, boeken, ... en ja hoor, ook whatsapp kopen.
Voor de gratis games, apps, en dergelijke hoef je wel niét te betalen hé :)

debroei 08-11-11 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tefo (Bericht 733219)
Via de iPhone is het mij niet gelukt hoor. En is deze enkel voor muzik enzo.. Dankje voor je bericht ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 14:07 ----------

Kan ik ook games (whatsapp) enzo downloaden?

Er is een verschil tussen de app store en de itunes store.

DieselR 08-11-11 20:22

Dan idd zoals bakkietje zegt naar de app store, naar uitgelicht en dan helemaal naar beneden scrollen en dan zie je 'Wissel in' staan (als je bent ingelogd). En dan moet je daar die code invullen.

Tefo 09-11-11 23:39

Oke, dankjewel, het is me gelukt ;)

Rowena33 10-11-11 11:07

hallo ik heb en vraag misschein zijn er meedere die hier last van hebben ik heb net een iphone dus is een neiuwe wereld nu heb ik itunes en do eaan click end buy nu kom ik er achter dat ik elke wek moet betalen maar het nummer at ik bel is in het enges en dat is niet mijn taal nu maakte ik zondag 8 euro over omdat ik moet updaten mijn apple id is vergrendeld dus kan ik niet update nu zegen ze dat ik een rekening heb open staan van 12 euro hoe kan dit en zijn er meerdere die deze ervaring hebben


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.