//

Twitter werkt niet met gesloten account?

Twitter werkt niet met gesloten account? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS 5 is Twitter natuurlijk samen gegaan met iOS, maar aangezien je nu via instellingen je account moet aanmelden en niet meer in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-11, 02:04
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard Twitter werkt niet met gesloten account?

Sinds iOS 5 is Twitter natuurlijk samen gegaan met iOS, maar aangezien je nu via instellingen je account moet aanmelden en niet meer in de twitter app kijkt die dus daar naar.

Enkel is mijn twitter account afgeschermd (alleen voor mensen met toegang voor mijn account)

Nu kan ik enkel op de twitter applicatie (officiële) niks meer posten er staat als ik de applicatie open:

Afschermd accound. Tik om opnieuw te proberen. Houd dit in dat je dan gewoon niks meer kan posten met een afschermt account en dat die open MOET staan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-11, 08:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik kan gewoon tweeten vanuit een afgeschermde account. Zowel via iOS als de officiële Twitter App.
  #3  
Oud 16-11-11, 09:09
mavvdh mavvdh is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: nijmegen
Berichten: 18
Standaard

Ik heb twee account op mijn iphone ik zie mijn twee account maar kan niet bij de tweets komen bij allebei de accounts. Hij geeft bij mij ook aan dat het een afgeschermd account zou zijn en tik opnieuw maar via controle van de website is het een open account dus niet afgeschermd. plus hij geeft aan bij de instellingen pushinstellingen niet beschikbaar dit na update 5.0.1 wie heeft de oplossing kan bij youtube en google niet echt wat vinden, heb ook gekeken om op de iphone twitter te uninstal maar lukt ook niet wel het icone weg te halen maar als ik dan op nieuw de instal doe ziet hij gelijk bijde accounts en heb ik het zelfde probleem.
  #4  
Oud 18-11-11, 00:32
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem. Kan alleen via de pc nog op twitter komen..... Iemand een idee?

Edit: ik heb het gevonden. Mijn wachtwoord klopte niet meer en daarom kreeg ik dus die melding. Even via Instellingen - Twitter je wachtwoord opnieuw invoeren en alles werkt weer
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e

Laatst gewijzigd door Chicco68; 18-11-11 om 00:47. Reden: oplossing gevonden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geotagging bij Twitter werkt niet iPho(w)ner iPhone Apps 4 07-01-11 17:31
Msn messenger werkt niet met een live.nl account!! RVD32 iPhone Apps 1 15-11-10 20:08
Gmail account werkt niet meer op iPhone Furies iPhone algemeen 2 11-11-10 13:41
Twitter voor iPhone werkt niet meer na update onder fw 3.1.x eentje iPhone Apps 29 10-08-10 00:34
aol.nl mail account werkt niet ? cardwizard iPhone algemeen 5 27-04-10 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.