//

[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend?

[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net iets vreemds ontdekt met iPhone 4S op iOS5 en een call van een Skype onbekend nummer. Als ik word gebeld door iemand die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-11, 22:14
gls's schermafbeelding
gls gls is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 87
Standaard [Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend?

Heb net iets vreemds ontdekt met iPhone 4S op iOS5 en een call van een Skype onbekend nummer. Als ik word gebeld door iemand die Skype-Out gebruikt en mijn mobiele nummer belt, en die heeft zijn nummer hidden/onbekend, ik annuleer vervolgens het inkomende gesprek en vervolgens slide naar rechts op de notification "gemist gesprek", dan gaat mijn iPhone bellen naar het nummer 6855?
Meer mensen dit al meegemaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios5, skype



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten worden "onbekend" vermeld na overstap t-mobile => Telfort JimH Odido (T-Mobile) 0 08-09-11 17:49
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? Screamin_Eagle103 iPhone algemeen 3 21-12-10 10:45
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! lvc iPhone algemeen 3 26-04-10 17:45
Onbekend nummer DertKesh Archief 1 12-02-08 16:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.