//

Sbsettings zonder jb of app kopen

Sbsettings zonder jb of app kopen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam toevallig een artikel tegen op appadvice waarin getoont werd om een "soort sbsettings" te hebben op een idevice zonder jailbreak. Nu weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-11, 20:24
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard Sbsettings zonder jb of app kopen

Ik kwam toevallig een artikel tegen op appadvice waarin getoont werd om een "soort sbsettings" te hebben op een idevice zonder jailbreak. Nu weet ik dat er laatst een artikel is geweest met een app uit de appstore die dan op je homescreen "webpag url links" naar bijv bleutooth etc maakt met een icoontje.
Maar het kan ook zonder die app en met icoontjes, zowel je eigen icoontjes als packs met vooringestelde icoontjes. Ik heb het sinds een dag en het werkt perfect, begin nu zelfs heel hard te twijfelen over een evt jailbreak op mijn 4s nu ik eigenlijk alles wat ik uit cydia gebruik ook zonder jailbreak heb ( notificaties en sbsettings ).
Het werkt heel simpel, ga via safari op je iPhone naar deze pagina IconSettings - iPhoneZA en alles staat keurig beschreven.
Als je een kant en klaar pack kiest ( staan 2 links halverwege de pagina ) wordt hij zonder problemen geinstalleerd voor je ( even geduld hier en daar, het werkt echt, en het zijn enkel 40 url links die geplaatst worden ). Enige nadeel is dat dan alle icoontjes geinstalleerd worden en dat ik er dus een 30 weg heb moeten gooien. Maar onder aan de pagina staat een uitleg om het zelf per icoontje aan te maken. De packs zijn via settings op je telefoon ook weer te verwijderen.

@mods Hoop dat ik niks verkeerds post, is op 6 verschillende telefoons getest en werkte perfect...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-11, 22:43
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Werkt idd top maar ben toch benieuwd welke App. het nou was waar ze over schreven. Enig idee? Dank voor de tip anyways
__________________
Ergernis is een keuze
  #3  
Oud 17-11-11, 22:56
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dat.rooie.ventje Bekijk bericht
Werkt idd top maar ben toch benieuwd welke App. het nou was waar ze over schreven. Enig idee? Dank voor de tip anyways
Dat was iconproject als ik het goed heb.
  #4  
Oud 17-11-11, 23:27
frolix frolix is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 48
Standaard

icon project staat idd ook vermeld op hun site maar denk dat het eerder om switches+ gaat ... heeft 'dezelfde' functionaliteit
  #5  
Oud 19-11-11, 09:07
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard SB Settings toggles op je homescreen zonder Jailbreak

Op de volgende website wordt uitgelegd hoe je SB Settings Toggles kunt installeren op je homescreen zonder dat je een jailbreak hebt.

IconSettings - iPhoneZA

Handig voor de mensen met een ipad 2 of Iphone 4s die nog geen jailbreak kunnen uitvoeren

of als je underhaupt niet wilt jailbreaken ....

"Today we have a tip to share with you that will work with both jailbroken and non jailbroken devices. Duncan33303 gives a demo of how to get SBSettings toggles on your iPhone, iPod touch or iPad without a jailbreak. With IconSettings you can get access to settings such as Network, Brightness, Airplane Mode and much more right on your home screen without jailbreaking. This is especially helpful if you have an iPad 2 or iPhone 4S which don’t have an iOS 5 jailbreak out right now. IconSettings is iOS 5 only and is free IconSettings - iPhoneZA


grt i bert
__________________
Ibert
Iphone 4S 32GB, ipad 3 32gb 3g/Wi-Fi, Ipad Mini retina 32gb/Wi-Fi
  #6  
Oud 19-11-11, 09:54
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Unhappy

Mjah zijn gewoon een aantal snelkoppelingen met verwijzing naar instellingen, niet zoals de echte sb toggle's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 1 met of zonder 3 g kopen? doralien iPad algemeen 8 23-06-11 19:28
Edge/3G disabele zonder SBSettings! xXbijvanckXx iPhone algemeen 0 26-01-10 16:34
3gs kopen zonder factuur handig? polo306 Koopinformatie Nederland 2 01-12-09 22:11
apps kopen zonder creditkaart Arach Archief 1 27-08-09 10:41
In Belgie kopen zonder BTW forum.bericht Koopinformatie België 4 09-07-08 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.