iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Is ''Iconproject'' wel gezond voor je iPhone 4S? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/104674-iconproject-gezond-voor-iphone-4s.html)

Antonio6 18-11-11 00:43

Is ''Iconproject'' wel gezond voor je iPhone 4S?
 
Hallo allemaal,

Ik gebruik sinds kort de app ''IconProject''.
Bekende app omdat je de functies die SBSettings heeft kan namaken, zonder je iPhone te moeten jailbreaken.

Ik heb icons gemaakt voor om naar mijn Wi-Fi (instellingen) te gaan en mijn toetsenbord (instellingen) enz enz.

Alleen als ik klik op zo een icon om sneller naar bijv. mijn Wi-Fi te gaan. Dan zie je het venster op een rare manier, beetje springend komen.

en hier gaat juist mijn vaag over. Is dit wel gezond voor de iphone 4S? Dat door zo een link te plaatsen bij deze app. Op een sneller manier te komen bij sommige instellingen. Maar het gaat op zo een ''springend'' bijna geforceerde manier, het openen van het venster.

Daarom dat ik dacht eventjes is het wel gezond voor de iPhone 4S om deze app/links/snelkoppelingen te gebruiken?

Kan het na een tijd niks raars mee gebeuren? Misschien zeg men van ''NEE, gebeurt niks''. Omdat de app recent is. En nog te vroeg is om echte ''problemen'' te zien die door deze app komen.

Misschien na een paar manden dat de eerste problemen worden gemeld? maar ja dat is de toekomst, en daar weet niemand het antwoord.

Ik weet alleen dat het ''geforceerd'' en dus niet op een soepele manier een venster open gaat, en dus is het eerste wat ik denk, dat het niet ideaal tot niet ''gezond'' is voor de iphone.

Graag jullie mening.

Thanks,
Gr,
Antonio


debroei 18-11-11 01:40

Het verspringen wat je ziet gebeurt ook als je een link opent in de iphoneclub app naar iTunes. Je ziet hem snel achter elkaar meerdere zaken openen.
Wat de snelkoppeling doet is app zelf openen, deze opent het menu van je Iphone. Gevolg is dat je instellingen menu wordt geopend, iconproject wordt geopend menu instellingen wordt geopend. De eerste 2 worden direct naar de achtergrond gezet. Dat zie je verspringen , kan volgens mij geen kwaad en is niet geforceerd. Enige wat gebeurt is dat er een reeks opdrachten achter elkaar uitgevoerd wordt op je Iphone.

Antonio6 18-11-11 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 737437)
Het verspringen wat je ziet gebeurt ook als je een link opent in de iphoneclub app naar iTunes. Je ziet hem snel achter elkaar meerdere zaken openen.
Wat de snelkoppeling doet is app zelf openen, deze opent het menu van je Iphone. Gevolg is dat je instellingen menu wordt geopend, iconproject wordt geopend menu instellingen wordt geopend. De eerste 2 worden direct naar de achtergrond gezet. Dat zie je verspringen , kan volgens mij geen kwaad en is niet geforceerd. Enige wat gebeurt is dat er een reeks opdrachten achter elkaar uitgevoerd wordt op je Iphone.


Dus het ''Springend'' effect gebeurt niet alleen naar de snelkoppelingen/links die men heeft uitgevonden ( IconProject - SBSettings zonder Jailbreak | Appletips ).

Want die links waren niet de bedoeling om van de maker van de app (of toch wel) om in de app te plaatsen en snelkoppelingen van te maken. De app is bedoeld om snelkoppelingen te maken van meer simpele snelkoppelingen te maken zoals van contacten of sites.

Maar volgens jou gebeurt hetzelfde effect als je een snelkoppeling maakt naar een contact of een site. Nou dan moet het goed zijn. Dat zou een goed test zijn. Een snelkoppeling tijdelijk te maken bijv. naar een site of contactpersoon. En kijken of het zo een effect heeft.

ik kijk alleen uit, want ik heb de dure nieuw iphone 4S. En zoals je zal begrijpen, goed er voor zorgen. Want het is geen goedkope spelletje.

Thanks voor je antwoord!!!

Antonio6 18-11-11 11:53

--OPGELOST-----


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.