//

Bel + SMS verbruik meten

Bel + SMS verbruik meten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben op zoek naar een applicatie die mijn aantal verstuurde sms berichten en gebelde minuten registreert. Dit om een duidelijk beeld te krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-11-11, 16:43
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard Bel + SMS verbruik meten

Beste,

Ik ben op zoek naar een applicatie die mijn aantal verstuurde sms berichten en gebelde minuten registreert.

Dit om een duidelijk beeld te krijgen op mijn verbruik van de gsm en providers te vergelijken want ik heb geen flauw idee momenteel hoeveel ik bel of stuur.

dank je wel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-11, 17:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik denk niet dat zo'n applicatie bestaat, want apps mogen geen invloed uitoefenen op andere apps (zoals de Telefoon app).

Je gebelde minuten worden echter wel bijgehouden en die kun je opzoeken via:
Instellingen > Algemeen > Verbruik
  #3  
Oud 19-11-11, 17:51
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lodevs Bekijk bericht
Ik ben op zoek naar een applicatie die mijn aantal verstuurde sms berichten en gebelde minuten registreert.
VoiceMan (koop app) zou je kunnen helpen voor je gesprekken bij te houden, zoals DataMan (zowel gratis als koop) kan helpen bij je verbruikte data. Beide te vinden in de iTunes App Store.
Maar er zijn ook oplossingen vanuit de NL providers met widgets via hun site (te vinden op inloggedeeltes als Mijn T-Mobile, Mijn Vodafone, Mijn KPN, etcetera). En dan zijn er ook apps die daar weer gebruik van maken, zoals BelStatus of BelStatistics (deze zijn voor T-Mobile NL). Hierbij wel 1 opmerking: als zo'n provider widget niet up-to-date is (loopt soms achter), dan kan zo'n app ook alleen maar de data weergeven die bijv. achterloopt. Voor de andere providers ken ik even geen namen van apps, maar die zijn er weldegelijk (even zoeken in de iTunes App Store). Er is ook een hele algemene app die honderden providers wereldwijd mee kan pakken (ook de NL providers), te weten Consume (link opent direct in iTunes).
Je kunt ook op je iPhone Springboard zelf een widget aanmaken naar die widget op Mijn T-Mobile etc. Dan is het ook gratis en lijkt het net een app. Zoek even op dit forum hoe je dat doet.

Voor smsjes raad ik het gratis BiteSMS aan (ik zie dat je een jailbreak hebt), als complete vervanger van Berichten. Daarin zit o.a. een teller, maar biedt sowieso veeeeeel meer functionaliteit dan de standaard Berichten. Meer info hier en in Cydia.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 19-11-11 om 18:13.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data verbruik meten per app dafoolio iPhone Apps 11 31-01-12 23:29
Roaming data verbruik meten! Nono_Home Internet in buitenland (roaming) 7 04-08-11 21:37
Bel + sms + web icm iPhone CrimpyRex Overige providers Nederland 6 19-12-10 10:51
Bel/SMS Minuten Jakiie Archief 4 08-10-08 17:19
SMS en Bel problemen Marc-R Unlock [archief] 6 31-01-08 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.