//

Skype & Proximus of Mobistar

Skype & Proximus of Mobistar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruikers, Kunnen jullie mij helpen met de volgende vraag: Ik wil graag een abonnement nemen om mobiel te surfen bij Proximus of bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-11, 11:14
airwolf airwolf is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Skype & Proximus of Mobistar

Beste iPhone gebruikers,

Kunnen jullie mij helpen met de volgende vraag:
Ik wil graag een abonnement nemen om mobiel te surfen bij Proximus of bij Mobistar. Waarschijnlijk bij Proximus aangezien zij de beste 3G dekking hebben. Kijk maar hier: Kwaliteit van het netwerk: de kaart bekijken
Volgend jaar zullen zij ook 4G lanceren.

Graag zou ik een iPhone kopen in april aangezien ik dan naar New York ga.
Mijn bedoeling is om op de iPhone de Skype app te installeren en zo kostenloos te kunnen bellen naar mijn broer die ook een gsm met 3G heeft.
Mijn vraag luidt: laat Proximus dit toe om Skype te installeren op je telefoon en te gebruiken, kan je ook met die skype toepassing naar externe telefoonr's bellen (GSM/vaste nr's). Ik gebruik Skype out op mijn pc om naar externe nr's te bellen aangezien ik belwaarde heb gekocht bij Skype. Dus als je belwaarde in je account hebt dan zou dit misschien ook lukken op je gsm?
Kan iemand mij daarbij helpen aub? Ik zou niet graag een iphone kopen en dan merken dat het niet werkt of dat Proximus dit blokkeert, in dat geval zou ik contact opnemen met Test Aankoop.
Kijk maar hier voor de toepassing van skype: iPhone apps - Download Skype voor iPhone, iPad en iPod touch - Skype
Werkt een iPhone 4 hiervoor of heb je 4S nodig?
Hoe is de kwaliteit?

Bedankt alvast!
ik zie al uit naar de antwoorden.
Er zijn nog alternatieven zoals:
Viber | Free calls, free voip, free phone calls from iPhone and Android
maar dit is enkel voor Viber naar Viber gebruiker.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoon als 3G-Modem bij proximus en mobistar kal_el Orange 19 26-06-10 23:29
België: Skype op Proximus giljom Overige providers België 0 07-05-10 19:42
België: 3G dekking mobistar/proximus Trench Overige providers België 4 10-07-09 00:03
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) diddi Archief 4 15-07-08 15:19
België: Datapakket Proximus/Mobistar Peter Overige providers België 7 18-05-08 10:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.