iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Welke agenda app gebruiken jullie? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/105105-welke-agenda-app-gebruiken-jullie.html)

Reckimo 23-11-11 13:49

Welke agenda app gebruiken jullie?
 
Hoi,

Welke agenda app gebruiken jullie op de iphone? Ik ben namelijk op zoek naar een goeie, wat ook goed te gebruiken is voor schoolwerk. Ik ben eigenlijk bereid er 3 euro voor te geven, als het echt een goeie is. Of zijn de gratis ook prima te doen?

Bedankt voor de moeite!

KvdS 23-11-11 14:31

Voor €1,59 ben je met Week uit de brand.
Ik heb deze gedownload en nooit weer een andere app gebruikt. Ja wel eens gekeken, maar die presteerden altijd minder dan week.
Succes.
Kees.

armut_ye 23-11-11 15:22

Ik heb de week calendar van de app store. Ik vind die echt super. Ik synchroniseer hiermee een 4 tal agenda's. Je kunt de kleuren zelf bepalen. Werkt super. Maar zoals veel apps, moet je eventjes zoeken en experimenteren hoe het werkt, eens onder de knie, kan ik niet meer zonder.

beketom 23-11-11 15:32

Week Calendar, absolute aanrader!!

XIII 23-11-11 15:40

Helaas mag WeekCalendar (HD) niet meer op de iPad.

DieselR 23-11-11 16:55

Ik gebruik EasyCalendar, echt een superhandige app (en nog van een Nederlandse maker ook), enige nadeel daarvan is dat je niet kunt instellen wanneer iets afloopt, alleen wanneer iets begint, maar dat is op zich niet erg.

wblink 23-11-11 17:05

Pocket Informant

gtabak 23-11-11 17:07

Ik gebruik ook Week Calender (Week Cal). Is ondanks de recente wijzigingen in de eigen Apple calender applicatie (liggend ook week-weergave) absoluut superieur.

KvdS 23-11-11 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieselR (Bericht 739218)
Ik gebruik EasyCalendar, echt een superhandige app (en nog van een Nederlandse maker ook), enige nadeel daarvan is dat je niet kunt instellen wanneer iets afloopt, alleen wanneer iets begint, maar dat is op zich niet erg.

Dat probleem heb je dus niet met Week.
Alles werkt perfect, je kan bv alarmen op de minuut instellen wanneer jij die wilt hebben. Je kan alle soorten herhalingen instellen. Kleuren per item maken. Sjablonen maken, opdat het invoeren van regelmatig terug kerende afspraken veel sneller gaat, enz enz enz kijk goed op de site van Week om te kunnen zien dat de mogelijkheden zijn.

En Week is geprogrammeerd door Andreas Verhoeven, ook een Nederlander.

leohaver 24-11-11 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieselR (Bericht 739218)
Ik gebruik EasyCalendar, echt een superhandige app (en nog van een Nederlandse maker ook), enige nadeel daarvan is dat je niet kunt instellen wanneer iets afloopt, alleen wanneer iets begint, maar dat is op zich niet erg.


Dat vind ik juist fijn! Dat je geen eindtijd aan hoeft te geven.
Wat ik wel mis is verjaardagen in kunnen voeren. Kunt het wel noteren maar dan onthoud de agenda het niet tot volgend jaar

Hans Nuenen 24-11-11 21:02

een tijd geleden is er de toyota-agenda uitgebracht, makkelijk, doeltreffend en werkt met verschillende kleuren!!!!!!. misschien en idee voor jullie.

KvdS 24-11-11 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leohaver (Bericht 739666)

Wat ik wel mis is verjaardagen in kunnen voeren.


Je kan dat in Week op twee manieren doen.

1 - Als dag item die de hele dag duurt. Dan komt hij bovenin het scherm te staan en dan laat je dat item een keer per jaar herhalen op datum.

OF

2 - Je geeft de geboorte datum op in je contacten en Week laat de verjaardag weer als dag item zien, maar nu zelfs met de huidige leeftijd er bij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.