iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App blijft "hangen" op LADEN (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/105236-app-blijft-hangen-op-laden.html)

wrvk82 25-11-11 09:53

App blijft "hangen" op LADEN
 
Ik heb een probleem met het installeren van sommige apps en dan met name de updates.

Zowel op mijn iPad1(OS5.01) als mijn iPhone4(OS5.01) blijft de app hangen op de status: Laden. Het voortgangsbalkje blijft op ongeveer 50% hangen en als ik dan op de app klik (één keer), dan begint het proces opnieuw.

Wat ik al heb geprobeerd:
  1. Via iTunes de app te installeren op mijn iPhone, dit werkt gewoon, maar dan moet ik alsnog de update installeren en die blijft dus hangen. Ik heb nog één andere app gevonden waar ik dit probleem ook mee heb.
  2. Een reboot van mijn iPhone/iPad en nog een keer proberen te installeren. Lukt niet. (ook de combinatie menuknop + powerknop)
  3. App verwijderen en nog een keer downloaden vanuit de AppStore, werkt, maar wederom de update niet.
Ik kan geen andere opties bedenken, kan iemand mij helpen?

ariepaul 18-12-11 11:19

helaas heb ik hetzelfde probleem. Er staan meer en meer updates in de rij en ook nieuwe apps kan ik niet plaatsen. Wie weet er een oplossing?

wrvk82 18-12-11 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ariepaul (Bericht 747361)
helaas heb ik hetzelfde probleem. Er staan meer en meer updates in de rij en ook nieuwe apps kan ik niet plaatsen. Wie weet er een oplossing?

Hi,

Het probleem heeft zich bij mij uit zichzelf opgelost. Het lijkt niet aan jou account en/of device te liggen, maar aan een storing bij Apple.

Ik heb er ongeveer een week last van gehad.

Nu geen problemen meer...

Succes.

ariepaul 18-12-11 20:14

thanks
 
Nou bedankt,
ik wacht het dan maar even af, want wat ik ook doe, niets werkt :-(.
Geduld is een schone zaak :-)

Bedankt!

Pionus 21-12-11 01:25

Ik heb er ook last van. Al de hele avond staat hij het spel kuifje te laden tot de helft en springt dan weer terug naar het begin. Nog twee anderen apps staan al die tijd in de wacht. Apple zal het wel gauw oplossen (hoop ik)

ylloy68 21-12-11 16:56

Bij mij is hij ook al vanaf gisteravond bezxig om het spel kuifje binnen te halen zowel op de laptop als de iphone en de ipad.
Alle update doet hij ook maar een beetje en dan stopt hij weer.

Bianciny 21-12-11 17:29

Ik heb ook hetzelfde.
Er kan geen update of nieuwe app via iTunes op mijn pc/windows gedownload worden. Denk je dat hij bijna klaar is en er opstaat. Begint ie weer opnieuw. Iemand een idee hoe dat kan en nog belangrijker: wat de oplossing is voor dit probleem??

nfsgamer 21-12-11 17:35

Ik heb hier in het verleden ook last van gehad. Ik heb het toen opgelost door mijn Apple ID uit te loggen en weer opnieuw in te loggen. Dit doe je via Instellingen -> Store. Nadat ik een keer opnieuw had ingelogd was het probleem opgelost :).

ylloy68 21-12-11 19:24

bedankt voor je reactie heb het geprobeerd maar wil maar niet lukken.
Probleem blijft hetzelfde error 8008.
Op mijn iphone en ipad geeft hij de boodschap dient op Wi-Fi aangesloten te worden te grote app( 20 mb) maar zit gewoon op Wi-Fi.

Bianciny 21-12-11 19:29

Bij mij werkt het ook allemaal niet. Afmelden, aanmelden. Stekkers er vd router in en uit. Pc opnieuw opstarten. Niks helpt. Hopelijk is t inderdaad een storing bij Apple.

aeh 23-12-11 22:15

ik heb dit probleem al 2 weken denk ik, zijn er maar zo weinig die dit hebben? Alle updates blijven hangen, is er geen oplossing ?

Femo 24-12-11 20:36

Ik heb het alleen bij de apps groter dan 20 mb. Ook niet met pc te downloaden. Hopelijk is het snel opgelost.

Pionus 27-12-11 01:08

De lol gaat er gauw vanaf zo!

Mauze 27-12-11 11:54

Hier hetzelfde verhaal al een aantal dagen, schiet niet op dit!! heeft er al iemand contact gehad met Apple over dit probleem (error=8008)??

Bianciny 27-12-11 11:57

Ik HAD het dus ook. Ik heb de hele verbinding met mijn router verbroken. Dat staat volgens mij bij "Netwerk". Daar moet je naam van je router staan en dan met je rechter muisknop verbreken kiezen. Vervolgens alles stekkers eruit getrokken van router en modem. Pc/laptop uit. Stekkers er weer allemaal in en pc/laptop weer aan en hij doet het gewoon weer.

Mauze 27-12-11 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianciny (Bericht 750230)
Ik HAD het dus ook. Ik heb de hele verbinding met mijn router verbroken. Dat staat volgens mij bij "Netwerk". Daar moet je naam van je router staan en dan met je rechter muisknop verbreken kiezen. Vervolgens alles stekkers eruit getrokken van router en modem. Pc/laptop uit. Stekkers er weer allemaal in en pc/laptop weer aan en hij doet het gewoon weer.

ik heb al van alles geprobeerd, router naar fabrieksinstellingen, Mac OS X herinstall, iTunes herinstall, niets help, begrijp uit meerdere topics dat het probleem bij Apple ligt en vanzelf weer oplost, hopelijk is dat het issue, ik ben het wel een beetje zat, ben al 3 dagen bezig met een update binnen halen van Tweetings en Twitter voor iOS.... Beetje jammer dat Apple niets zegt over enig onderhoud iod aan de servers....:mad:

webcowgirl 28-12-11 21:37

Zit je wel op hetzelfde Wi-Fi netwerk?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aeh (Bericht 749348)
ik heb dit probleem al 2 weken denk ik, zijn er maar zo weinig die dit hebben? Alle updates blijven hangen, is er geen oplossing ?

Hier leek dit probleem ook te bestaan, maar zojuist m'n iPhone 4S EN m'n MacBook Air op hetzelfde Wi-Fi netwerk gezet, en nu zijn de apps wel aan het laden. Misschien helpt dit iemand anders ook?

Losdos 04-03-12 11:21

Ook ik heb het probleem. Ik denk dat het om de app van KPN gaat.
Sinds gisteravond is hij constant aan het updaten is.
Hij reageert nergens op.
Volgens bovenstaande reakties lukt het niet om dit op te lossen.
Er moet toch iemand zijn die de pads en de iPhone van haver tot gort kent?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.