iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App kan niet worden gedownload (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/106300-app-niet-worden-gedownload.html)

bbgt 05-12-11 13:43

App kan niet worden gedownload
 
Ik krijg sinds kort op mijn 3G voordurend de melding "App kan niet worden gedownload" als er op mijn 3G een melding verschijnt dat er een update is verschenen van een bepaalde App/
"WordPress (voorbeeld) kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op iTunes Store" Gereed/Opnieuw

Maar ook als ik via mijn computer ben ingelogd op iTunes Store en mijn iPhone is aangesloten op mijn PC, en ook herkend wordt als zijnde aangesloten, gebeurd er niets.
Help help!

vicnic 05-12-11 18:03

Dat had ik eerst ook, en toen heb ik hem gewoon opnieuw opgestart en toen deed ie het weer.

bbgt 05-12-11 18:37

Ik heb nu inmiddels een 7-tje op het scherm van mijn iPhone bij Apple Store (update) staan.
(Moet zo langzamerhand een boekhouding gaan bijhouden).

Vreemde is ook dat als ik mijn iPhone op mijn pc/laptop heb aangesloten en ik op het App
overzicht kijk er op de laatste pagina er een aantal icoontjes van apps staan die zouden moeten worden gedownload maar die in werkelijk op de iPhone zelf niet te vinden zijn...
Rara

Mijn iPhone gaat iedere avond tot de volgende morgen uit maar probleem blijft.

FridgeNL 05-12-11 21:57

Het probleem zit in de firmware versie die op je telefoon draait, je 3G kan naar maximaal 4.2.1 worden ge-upgrade en bepaalde apps hebben een (nieuwe) aangepaste minimale firmware eis die hoger ligt dan 4.2.1
Hierdoor kunnen de apps niet direct op je telefoon worden gedownload en krijg je de melding dat je hem via iTunes moet downloaden. Via iTunes kan je de app op je PC/Mac updaten maar weer niet op je iPhone tijdens de synchronisatie.

bbgt 05-12-11 22:38

Ok maar hoe ontdoe ik mijzelf nu van die niet up te daten App in de App Store op mijn iPhone?

XIII 05-12-11 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bbgt (Bericht 743136)
Ok maar hoe ontdoe ik mijzelf nu van die niet up te daten App in de App Store op mijn iPhone?

Je hebt OS "Anders" ingevuld.

Als het OS/X of Windows was kon je de App in de iTunes daar wissen en synchroniseren met je iPhone.

bbgt 06-12-11 09:10

Hoe bedoelt U "OS Anders" ingevuld? Op mijn laptop zit Windows XP
!! Ik snap het nu. Bij mijn profiel stond dat. Heb het aangepast.
Hoe doe ik dat dan precies? Dat wissen?

XIII 06-12-11 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bbgt (Bericht 743208)
Hoe doe ik dat dan precies? Dat wissen?

Op het icoon van de betreffende App in iTunes (op je laptop) klikken en dan op de Delete toets drukken.

bbgt 06-12-11 10:51

1 Bijlage(n)
Ok maar neem nou b.v. Facebook. Dat gebruik ik veel en wil ik niet kwijt. Updates die alleen geinstalleerd kunnen worden met een hogere iOS dan 4.2.1 lukken niet meer dat snap ik.
In de App Store op mijn iPhone staan nu inmiddels 15 up te daten Apps..
Gekoppeld aan mijn laptop ga ik in iTunes naar de afbeelding blad 1 maar zie daar geen nummertje 15 en erop klikkend geeft ook geen overzicht van die 15 Apps.
Ik probeer nu een screenshot bij te voegen

bbgt 06-12-11 19:21

Een engel moet remote een of andere touch hebben gedaan want zojuist zijn alle 15 wachtende updates in de App Store op mijn iPhone vloeiend geinstalleerd. Overigens zonder verbonden te zijn met mijn laptop. iPhone was wel, zoals steeds, verbonden met het draadloze netwerk hier in huis.
Dank voor jullie input. Helaas kan ik dus niet zeggen hoe het is verholpen....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.