//

Driemaal Postvak IN in Gmail na iOS 5

Driemaal Postvak IN in Gmail na iOS 5 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een upgrade naar iOS 5 verschijnt in de Google Mail account in Mail drie maal een Postbus IN icoontje. Ik heb geen idee hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 20:20
Cervelo Cervelo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard Driemaal Postvak IN in Gmail na iOS 5

Sinds een upgrade naar iOS 5 verschijnt in de Google Mail account in Mail drie maal een Postbus IN icoontje. Ik heb geen idee hoe dit komt en al helemaal niet hoe ik dit terug kan brengen naar gewoon een enkel icoon. Wie heeft de oplossing?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-11, 07:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wat gebeurt er als je op 'Wijzig' tapt en er 2 verwijdert?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 07-12-11, 21:56
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Je kan ook het GMail adres verwijderen in iCloud en daarna weer aanmaken, waarschijnlijk is dan alles weer normaal.
  #4  
Oud 07-12-11, 23:50
BigM's schermafbeelding
BigM BigM is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 15
Standaard

Je mail account van je iPhone verwijderen. In je Gmail je IMAP aanzetten en opslaan. Vervolgens je mail account weer toevoegen op je iPhone.

zie ook: Na het installeren van IOS 5 op mijn ipad2 en iphone 3gs heb ik in mijn mail 4 gmail inboxen - Gmail Help
__________________
De illusie van kennis is schadelijker dan onwetendheid.
  #5  
Oud 08-12-11, 10:34
Cervelo Cervelo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Dank voor de reacties en de tips. Het 'wijzig' aantikken en verwijderen lukt niet helaas.
Het GMail adres verwijderen in iCloud lukt ook niet.
De meest voor de hand liggende optie lag in de drie postvakken in mij IMAP instelling die ik inderdaad verborgen had. Ik kan ze niet aan of uitvinken zoals in de discussie staat via de link van BigM. Wel kan ik in de pagina 'labels' in de GMail instellingen, deze mappen op weergeven of verbergen zetten. De IMAP was reeds aangevinkt. Nadat de mappen allen op 'weergeven' staan en ik de mailaccount op de iPhone opnieuwe had geïnstalleerd was de teleurstelling helaas weer groot. Toch lijkt me daar het probleem te zitten.
  #6  
Oud 08-12-11, 10:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat bedoel je eigenlijk met een Gmail adres in iCloud?

Of bedoel je een Gmail account in "Mail, Contacts, Calendars"? Dat kan je toch eenvoudig verwijderen door het account te kiezen, dan naar beneden te scrollen en op het rode balkje "Verwijder" te tikken.
  #7  
Oud 08-12-11, 12:32
Cervelo Cervelo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Dat kan inderdaad maar heeft geen effect. Dus zowel Gmail account verwijderen in iCloud als via 'Mail, Contacts, Calendars' heeft geen effect. Dank voor de suggestie desalniettemin.
  #8  
Oud 08-12-11, 12:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cervelo Bekijk bericht
Dat kan inderdaad maar heeft geen effect. Dus zowel Gmail account verwijderen in iCloud als via 'Mail, Contacts, Calendars' heeft geen effect. Dank voor de suggestie desalniettemin.
Tot uw dienst Maar ik begrijp nog steeds niet wat een "Gmail" account in "iCloud" is, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb net een Gmail account aangemaakt op mijn iPhone 4S. Dat staat netjes zoals het hoort onder "Mail, Contacts, Calenders". Onder iCloud kan ik echter (om voor de hand liggende redenen) geen Gmail vinden.

Trouwens, ook de IMAP postbussen verschijnen zoals het hoort en zoals ze ze in www.gmail.com staan.
  #9  
Oud 13-12-11, 23:53
Cervelo Cervelo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Gmail account verwijderen in iCloud kan inderdaad niet. Inmiddels heb ik via iTunes een kleine verandering voor elkaar gekregen. Na aansluiten van de iPhone naar de map iPhone gegaan. Hierin onder knop 'info' kan onderin de pagina de e-mail instelling opnieuw geladen worden.
Dit gedaan en als resultaat heb ik 1 postvak minder! Een gedeeltelijke oplossing dus. Misschien ligt het aan het type iPhone (3Gs)?

Wanneer ik op het scherm Inkomend onder Postbussen in de iPhone op Gmail tap verschijnt eerst een scherm met in de bovenhoek links de knop 'Gmail'. Daaronder twee maal een Postvak IN (dit waren er drie). Hierop tappen heeft geen zin, de mail wordt niet geopend.


Vervolgens tap ik op Gmail (links boven in de hoek) en kom ik in het volgende scherm wat er sterk op lijkt behalve dan dat de knop linksboven veranderd is in 'Postbussen'. Nu kan ik weer op Postvak IN tappen en wordt de mail wel geopend.



Ra ra
  #10  
Oud 17-12-11, 13:39
LittleSaver LittleSaver is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Inmiddels heb ik via iTunes een kleine verandering voor elkaar gekregen. Na aansluiten van de iPhone naar de map iPhone gegaan. Hierin onder knop 'info' kan onderin de pagina de e-mail instelling opnieuw geladen worden.
Dit gedaan en als resultaat heb ik 1 postvak minder!
Cervelo, bedoel je hiermee de optie Sync Mail Accounts onder tab 'Info' onder map 'Devices' (iPhone) in iTunes ? Of via welke optie speelde je dit klaar ?

Heb ook het probleem van 3 zichtbare "Postvak IN" maar oplossing nog niet gevonden ...

Alvast bedankt
  #11  
Oud 18-12-11, 18:42
Fabidou Fabidou is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LittleSaver Bekijk bericht
Cervelo, bedoel je hiermee de optie Sync Mail Accounts onder tab 'Info' onder map 'Devices' (iPhone) in iTunes ? Of via welke optie speelde je dit klaar ?

Heb ook het probleem van 3 zichtbare "Postvak IN" maar oplossing nog niet gevonden ...

Alvast bedankt
Heb precies hetzelfde en vind die knop ìnfo`ook niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2011 om 17:52 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cervelo Bekijk bericht
.na aansluiten van de iPhone naar de map iPhone gegaan. Hierin onder knop 'info' kan onderin de pagina de e-mail instelling opnieuw geladen worden.
Dit gedaan en als resultaat heb ik 1 postvak minder! Een gedeeltelijke oplossing dus. Misschien ligt het aan het type iPhone (3Gs)?

Wanneer ik op het scherm Inkomend onder Postbussen in de iPhone op Gmail tap verschijnt eerst een scherm met in de bovenhoek links de knop 'Gmail'. Daaronder twee maal een Postvak IN (dit waren er drie). Hierop tappen heeft geen zin, de mail wordt niet geopend.


Vervolgens tap ik op Gmail (links boven in de hoek) en kom ik in het volgende scherm wat er sterk op lijkt behalve dan dat de knop linksboven veranderd is in 'Postbussen'. Nu kan ik weer op Postvak IN tappen en wordt de mail wel geopend.



Ra ra
Waar staat de map iPhone in Itunes? Heb de iPhone erop aangesloten maar niet te vinden, kan je dit even uitleggen aub?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2011 om 19:04 ----------

Na lang zoeken eindelijk gedaan maar er is niets veranderd
  #12  
Oud 19-12-11, 21:02
LittleSaver LittleSaver is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Oplossing gevonden : download de G-Mail app in de AppStore en dan is hiermee alles opgelost.

Fraai uitzicht en handig.

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail/IMAP Inkomend/Postvak In niet beschikbaar srf0611 iPhone algemeen 8 13-03-12 16:01
IOS 5 en Gmail Sync: mails verdwenen kleindeefke iPhone algemeen 1 18-06-11 18:28
Gmail Push werkt niet meer IOS 4.2.1 arts24 iPhone algemeen 4 03-01-11 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.