//

Mobyler

Mobyler discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs de applicatie Mobyler gedownload op mijn iphone 4s, waarmee je naar iedereen die deze app geeft gratis kan bellen. Maar de applicatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-11, 03:44
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard Mobyler

Ik heb onlangs de applicatie Mobyler gedownload op mijn iphone 4s,
waarmee je naar iedereen die deze app geeft gratis kan bellen.

Maar de applicatie werkt niet,na men login te hebben aangemaakt word men wachtwoord niet herkend en aangenomen.

Het kan zijn dat ik iets fout gedaan heb of nog iets moet ingeven want kreeg per sms een code van 4 nummers doorgestuurt met een vermelding erbij maar was in het Frans.

Wist niet goed wat ik er mee moest doen want men kennis van Frans is zeer miniem.

Ik stuurde die code terug naar de afzender maar dat koste mij 37 cent,heb dat meermaals geprobeerd zonder resultaat want Mobyler werkt nog steeds niet maar ben intussen wel meer dan 1 € kwijt terwijl de app zogezegt gratis is.

Als ik voor die euro nu iets terug kreeg maar neen helaas,heb intussen al een gelijkaardige app ter vervanging geinstalleerd namelijk Viber en daar wees alles zichzelf uit en werkte meteen.

Maar wil toch weten waar het fout liep met Mobyler want is een app uit de appstore van Apple dus zou toch moeten werken hé,ik denk dat ik die code verkeerd gebruikt heb.

Iemand die deze applicatie ook gebruikt en raad weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.