Storing Apple ID bij inloggen iTunes Store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het goed is krijgt iedereen die nu een app van de store het bericht dat je apple ID of je wachtwoord onjuist is. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Storing Apple ID bij inloggen iTunes Store
Als het goed is krijgt iedereen die nu een app van de store het bericht dat je apple ID of je wachtwoord onjuist is. Ik heb de iPhone gebruikers op mijn werk gevraagd dit te testen en zij krijgen hetzelfde probleem.. Inloggen op de cloud werkt ook niet, dus vermoedelijk hebben ze een database storing.
*fingers crossed* |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan wel kloppen want op twitter kom ik al ook al zulke berichten tegen. Gewoon even geduld hebben tot Apple het oplost.
|
|||
|
|||
Ja, ik maak me ook niet zoveel zorgen.. Maar ik dacht ik post het alvast even voordat er mensen in paniek hun ww gaan resetten etc.
|
|
|||
|
|||
"Ik kan gewoon inloggen hoor. Ik heb net nog cut the rope gedownload."
Had ik maar dit kunnen typen helaas hier werkt het ook niet. |
|
||||
|
||||
Het wachtwoord reset gedeelte werkt ook niet meer (dacht dat mn account gehackt was ofzo) ik denk dat ze een probleem hebben met de inlog server. Maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem om te fixen.
|
|||
|
|||
Kan iphoneclub een twitter bericht sturen wanneer inloggen weer werkt?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Inloggen Apple ID lukt niet
Ik wou me vandaag inloggen via mijn apple ID maar dit lukte niet, op mn iphone geeft ie aan dat mn wachtwoord niet klopt terwijl ik zeker weet dat dat het niet is. Op mn laptop geeft ie aan: Internal error. Iemand een oplossing voor me?
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde. Hij geeft aan dat ik niet bekend ben of het paswoord klopt niet en dat is niet door mij veranderd iemand ook deze problemen
En wat kun je doen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Ik kan weer inloggen!
|
|
||||
|
||||
Via twitter komen er ook steeds meer berichten dat men weer kan inloggen.
|
|
|||
|
|||
yep ... problem solved!
|
|
|||
|
|||
Misschien een idee om zelf social media in de gaten te houden, IPC is geen berichtendienst lijkt me
|
|||
|
|||
Ik heb de gehele ochtend nog in kunnen loggen in Icloud..
|
|
|||
|
|||
Ik kan met mn iphone niet inloggen op zoek vrienden maar wel op mn ipad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet inloggen bij iTunes | Fabidou | iTunes | 0 | 11-12-11 17:32 |
Inloggen app store met zelfde account maar nieuwe Apple ID-naam | sebasvdv | iPhone Apps | 6 | 16-10-11 20:16 |
kan niet inloggen bij Itunes Store | lunasol | iPhone Apps | 2 | 20-01-11 18:33 |
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account | V.idunho | Archief | 2 | 27-11-08 20:44 |
|
|