iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Kan geen app meer downloaden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/107301-geen-app-meer-downloaden.html)

zoezoquinha 18-12-11 16:35

Kan geen app meer downloaden
 
Hallo sinds een aantal dagen kan ik helemaal KAN GEEN APP MEER DOWNLAODEN!!! Als ik een willekeurige app wil downlaoden en ik wil klikken op dat blauwe balkje waar gratis staat opend hij niets!! Ook de screenshot van de te downlaoden app komt niet in beeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ook via iTunes geprobeerd hij downlaod daar de app wel maar met syngroniseren komt de app niet op mijn iPhone.

iPhone 3gs jailbrake software 3.1.3

Rooiedakduvel 19-12-11 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zoezoquinha (Bericht 747474)
Hallo sinds een aantal dagen kan ik helemaal KAN GEEN APP MEER DOWNLAODEN!!! Als ik een willekeurige app wil downlaoden en ik wil klikken op dat blauwe balkje waar gratis staat opend hij niets!! Ook de screenshot van de te downlaoden app komt niet in beeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ook via iTunes geprobeerd hij downlaod daar de app wel maar met syngroniseren komt de app niet op mijn iPhone.

iPhone 3gs jailbrake software 3.1.3

Laat ik nu net exact hetzelfde probleem hebben...kan zelfs de meest simpele app niet meer downloaden....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Gr Wouter

Gonny 20-12-11 14:33

Het blijkt een probleem te zijn waar meer mensen last van hebben. Ik heb er net een artikel over geschreven (met poll hoeveel mensen ermee te maken hebben).

ideveloper 20-12-11 15:05

Ik heb zojuist met 2 oude devices die ik hier nog heb liggen getest.

Op het scherm van een app werkt geen van de knoppen. Je kunt nergens op klikken, ook verschijnen de screenshots niet en ziet het icoon er lelijk uit (geen afgeronde hoeken).

Ik heb het op 2 verschillende iPhone 3.1.3 devices getest, 1tje met en 1tje zonder jailbreak, beide hebben hetzelfde probleem.

zoezoquinha 20-12-11 15:48

Beste Gonny bedankt voor u antwoord, hier kan ik wat mee het wordt nu hoog tijd voor nieuwe software

Rooiedakduvel 21-12-11 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gonny (Bericht 748212)
Het blijkt een probleem te zijn waar meer mensen last van hebben. Ik heb er net een artikel over geschreven (met poll hoeveel mensen ermee te maken hebben).

Naar aanleiding van een tip heb ik mijn probleem opgelost......wat moet je doen....druk de home knop en de uit knop tegelijk in totdat je een zwart scherm krijgt en daarna het apple logo. De telefoon reset zichzelf en je kunt weer apps downloaden :-)

zoezoquinha 21-12-11 08:53

Hallo Rooiedakduivel,

Had ik ook geprobeerd, werkte bij mij echter niet. Heb je ook het artikel van Gonny gelezen? Ik denk dat dat het probleem bij mij is. Zelf gaat een kenis er nw software opzetten van 4.? Hopelijk doet hij het dan weer.

Rooiedakduvel 21-12-11 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zoezoquinha (Bericht 748473)
Hallo Rooiedakduivel,

Had ik ook geprobeerd, werkte bij mij echter niet. Heb je ook het artikel van Gonny gelezen? Ik denk dat dat het probleem bij mij is. Zelf gaat een kenis er nw software opzetten van 4.? Hopelijk doet hij het dan weer.

Hmmm oke, balen... Bij mij is het ook weer niet zo'n groot probleem omdat ik in januari mijn abbonnement moet verlengen en dus ook meteen een nieuwe iphone erbij neem...nog ff een maandje uitzingen met deze....
Hoop dat jouw telefoon het snel weer goed doet!!!!

zoezoquinha 21-12-11 09:01

Dat is mooi!! Mijn abb loopt nog tot nei 2012 en 3 maanden ervoor kan je al verlengen en dan kan ik ook aan de 4gs en denk niet dat ik hem weer laat jailbraken

Bianciny 23-12-11 17:38

Ik kan helemaal NIKS MEER BINNEN HALEN VIA ITUNES!!!! Wat een ellende.

zoezoquinha 23-12-11 18:06

@Bianciny Dat is vervelend! Kan je ook niet meer updaten via de AppStore op je iPhone zelf? Mijn iPhone wordt nu geupdated, van software 3.1.3 naar 4. nog wat? door een kennis, morgen krijg ik hem weer retour. Echter bleek dat het probleem niet te zijn. Hij had simpelweg de contacten aan de onderkant waar je oplaadsnoertje in stopt met een soort luchtspuitje schoongespoten, er zat namelijk heel veel stof in en dat komt omdat ik hen altijd in mijn broekzak doe. De bovenstaande klacht was hiermee opgelost! Hopelijk werkt het bij jou ook al zou ik het als je het doet niet te hard blazen en je moet ook wel zo'n luchtspuitje hebben. Anders kunnen ze het misschien doen bij een technishe afd. van applestore.

Bianciny 23-12-11 18:16

Ik heb software versie 5.0.1 op mijn iPhone staan. Het probleem heeft niet te maken met de contacten van de iPhone. Als deze niet is aangesloten op iTunes kan ik ook niet mijn eerder aangeschafte app's updaten via alleen iTunes. Kleine app's kan ik wel gewoon downloaden via mijn iPhone. Is deze groter dan 20 mb moet je het via iTunes doen. Maar helaas doet deze het dus niet meer sinds twee dagen ongeveer.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zoezoquinha (Bericht 749282)
@Bianciny Dat is vervelend! Kan je ook niet meer updaten via de AppStore op je iPhone zelf? Mijn iPhone wordt nu geupdated, van software 3.1.3 naar 4. nog wat? door een kennis, morgen krijg ik hem weer retour. Echter bleek dat het probleem niet te zijn. Hij had simpelweg de contacten aan de onderkant waar je oplaadsnoertje in stopt met een soort luchtspuitje schoongespoten, er zat namelijk heel veel stof in en dat komt omdat ik hen altijd in mijn broekzak doe. De bovenstaande klacht was hiermee opgelost! Hopelijk werkt het bij jou ook al zou ik het als je het doet niet te hard blazen en je moet ook wel zo'n luchtspuitje hebben. Anders kunnen ze het misschien doen bij een technishe afd. van applestore.


zoezoquinha 23-12-11 18:37

@Bianciny Ik zou het niet 1, 2, 3 weten! Ik zou als ik jou was een nieuwe Topic in dit forum beginnen met een omschrijving van je probleem, dan heb je meer kans op reacties


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.