//

Kan geen app meer downloaden

Kan geen app meer downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds een aantal dagen kan ik helemaal KAN GEEN APP MEER DOWNLAODEN!!! Als ik een willekeurige app wil downlaoden en ik wil klikken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-11, 16:35
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 12
Standaard Kan geen app meer downloaden

Hallo sinds een aantal dagen kan ik helemaal KAN GEEN APP MEER DOWNLAODEN!!! Als ik een willekeurige app wil downlaoden en ik wil klikken op dat blauwe balkje waar gratis staat opend hij niets!! Ook de screenshot van de te downlaoden app komt niet in beeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ook via iTunes geprobeerd hij downlaod daar de app wel maar met syngroniseren komt de app niet op mijn iPhone.

iPhone 3gs jailbrake software 3.1.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 12:14
Rooiedakduvel Rooiedakduvel is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezoquinha Bekijk bericht
Hallo sinds een aantal dagen kan ik helemaal KAN GEEN APP MEER DOWNLAODEN!!! Als ik een willekeurige app wil downlaoden en ik wil klikken op dat blauwe balkje waar gratis staat opend hij niets!! Ook de screenshot van de te downlaoden app komt niet in beeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ook via iTunes geprobeerd hij downlaod daar de app wel maar met syngroniseren komt de app niet op mijn iPhone.

iPhone 3gs jailbrake software 3.1.3
Laat ik nu net exact hetzelfde probleem hebben...kan zelfs de meest simpele app niet meer downloaden....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Gr Wouter
  #3  
Oud 20-12-11, 14:33
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard

Het blijkt een probleem te zijn waar meer mensen last van hebben. Ik heb er net een artikel over geschreven (met poll hoeveel mensen ermee te maken hebben).
  #4  
Oud 20-12-11, 15:05
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Ik heb zojuist met 2 oude devices die ik hier nog heb liggen getest.

Op het scherm van een app werkt geen van de knoppen. Je kunt nergens op klikken, ook verschijnen de screenshots niet en ziet het icoon er lelijk uit (geen afgeronde hoeken).

Ik heb het op 2 verschillende iPhone 3.1.3 devices getest, 1tje met en 1tje zonder jailbreak, beide hebben hetzelfde probleem.
  #5  
Oud 20-12-11, 15:48
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste Gonny bedankt voor u antwoord, hier kan ik wat mee het wordt nu hoog tijd voor nieuwe software
  #6  
Oud 21-12-11, 08:46
Rooiedakduvel Rooiedakduvel is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonny Bekijk bericht
Het blijkt een probleem te zijn waar meer mensen last van hebben. Ik heb er net een artikel over geschreven (met poll hoeveel mensen ermee te maken hebben).
Naar aanleiding van een tip heb ik mijn probleem opgelost......wat moet je doen....druk de home knop en de uit knop tegelijk in totdat je een zwart scherm krijgt en daarna het apple logo. De telefoon reset zichzelf en je kunt weer apps downloaden
  #7  
Oud 21-12-11, 08:53
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 12
Standaard

Hallo Rooiedakduivel,

Had ik ook geprobeerd, werkte bij mij echter niet. Heb je ook het artikel van Gonny gelezen? Ik denk dat dat het probleem bij mij is. Zelf gaat een kenis er nw software opzetten van 4.? Hopelijk doet hij het dan weer.
  #8  
Oud 21-12-11, 08:56
Rooiedakduvel Rooiedakduvel is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezoquinha Bekijk bericht
Hallo Rooiedakduivel,

Had ik ook geprobeerd, werkte bij mij echter niet. Heb je ook het artikel van Gonny gelezen? Ik denk dat dat het probleem bij mij is. Zelf gaat een kenis er nw software opzetten van 4.? Hopelijk doet hij het dan weer.
Hmmm oke, balen... Bij mij is het ook weer niet zo'n groot probleem omdat ik in januari mijn abbonnement moet verlengen en dus ook meteen een nieuwe iphone erbij neem...nog ff een maandje uitzingen met deze....
Hoop dat jouw telefoon het snel weer goed doet!!!!
  #9  
Oud 21-12-11, 09:01
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 12
Standaard

Dat is mooi!! Mijn abb loopt nog tot nei 2012 en 3 maanden ervoor kan je al verlengen en dan kan ik ook aan de 4gs en denk niet dat ik hem weer laat jailbraken
  #10  
Oud 23-12-11, 17:38
Bianciny Bianciny is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik kan helemaal NIKS MEER BINNEN HALEN VIA ITUNES!!!! Wat een ellende.
  #11  
Oud 23-12-11, 18:06
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 12
Standaard

@Bianciny Dat is vervelend! Kan je ook niet meer updaten via de AppStore op je iPhone zelf? Mijn iPhone wordt nu geupdated, van software 3.1.3 naar 4. nog wat? door een kennis, morgen krijg ik hem weer retour. Echter bleek dat het probleem niet te zijn. Hij had simpelweg de contacten aan de onderkant waar je oplaadsnoertje in stopt met een soort luchtspuitje schoongespoten, er zat namelijk heel veel stof in en dat komt omdat ik hen altijd in mijn broekzak doe. De bovenstaande klacht was hiermee opgelost! Hopelijk werkt het bij jou ook al zou ik het als je het doet niet te hard blazen en je moet ook wel zo'n luchtspuitje hebben. Anders kunnen ze het misschien doen bij een technishe afd. van applestore.
  #12  
Oud 23-12-11, 18:16
Bianciny Bianciny is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb software versie 5.0.1 op mijn iPhone staan. Het probleem heeft niet te maken met de contacten van de iPhone. Als deze niet is aangesloten op iTunes kan ik ook niet mijn eerder aangeschafte app's updaten via alleen iTunes. Kleine app's kan ik wel gewoon downloaden via mijn iPhone. Is deze groter dan 20 mb moet je het via iTunes doen. Maar helaas doet deze het dus niet meer sinds twee dagen ongeveer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezoquinha Bekijk bericht
@Bianciny Dat is vervelend! Kan je ook niet meer updaten via de AppStore op je iPhone zelf? Mijn iPhone wordt nu geupdated, van software 3.1.3 naar 4. nog wat? door een kennis, morgen krijg ik hem weer retour. Echter bleek dat het probleem niet te zijn. Hij had simpelweg de contacten aan de onderkant waar je oplaadsnoertje in stopt met een soort luchtspuitje schoongespoten, er zat namelijk heel veel stof in en dat komt omdat ik hen altijd in mijn broekzak doe. De bovenstaande klacht was hiermee opgelost! Hopelijk werkt het bij jou ook al zou ik het als je het doet niet te hard blazen en je moet ook wel zo'n luchtspuitje hebben. Anders kunnen ze het misschien doen bij een technishe afd. van applestore.
  #13  
Oud 23-12-11, 18:37
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 12
Standaard

@Bianciny Ik zou het niet 1, 2, 3 weten! Ik zou als ik jou was een nieuwe Topic in dit forum beginnen met een omschrijving van je probleem, dan heb je meer kans op reacties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan geen app downloaden Ranged66 iPad Apps 6 07-11-11 15:37
kan geen sources meer downloaden Sax Jailbreak apps en thema's 0 22-12-10 16:47
kan geen app downloaden caspercas iPhone Apps 0 08-08-10 23:10
kan geen apps meer downloaden Nance Archief 3 13-03-09 00:45
Kan geen Apps meer downloaden JMO iPhone Apps 2 10-10-08 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.