Scherm invullen ing.nl verschuift discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetprobleem de laatste tijd dat als ik geld met ipad 2 over wil maken de cursor niet meer bij het in te vullen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm invullen ing.nl verschuift
Ik heb hetprobleem de laatste tijd dat als ik geld met ipad 2 over wil maken de cursor niet meer bij het in te vullen veld staat en wat hoger in het scherm staat en dus niet in te vullen is.
Ook bij een reset of afsluiting van ing blijft dit. Bij het begin het bedrag intikken gaat goed echter de betaler selecteren kan dus al niet meer. Herkent iemand dit? Dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dit klopt. Er schijnt sinds iOS 5 een of andere bug in safari wat dit veroorzaakt. Op een iDevice met iOS 4.x heb je er namelijk geen last van!
Ik zou zeggen download de ING app of gebruik de website van ING op iDevice met iOS 4 of de pc/mac. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: i phone invullen via desktop | flashcs | Desktop-applicaties | 1 | 03-03-11 16:03 |
Nummerbehoud - wat moet ik invullen? | tsubasa | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-08-10 14:01 |
Wel of geen APN invullen? | Mac-i | iPad algemeen | 11 | 29-07-10 13:17 |
|
|