//

verjaadagen met leeftijd in agenda

verjaadagen met leeftijd in agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een appje waarmee ik ook de leeftijd zie, hoe oud iemand wordt, in de agenda. Ik heb nu BirthdaysPro geinstalleerd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-11, 12:37
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard verjaadagen met leeftijd in agenda

Ik ben op zoek naar een appje waarmee ik ook de leeftijd zie, hoe oud iemand wordt, in de agenda.
Ik heb nu BirthdaysPro geinstalleerd. In het progje zelf zie je de datum en leeftijd maar in de agenda staat alleen de naam van degene die jarig is.
Ik zou graag zien dat als ik een verjaardag bij de contactgegevens invul ik deze terugzie in mijn agenda met de leeftijd erbij.
Nou kwam ik het appje Verjaardagen tegen maar zie bij de voorbeeld plaatjes niet een agenda afdrukje waarbij naam en leeftijd staat.
Is er iemand die "Verjaardagen" gebruikt en mij kan vertellen of dit zo is.
Als de app gratis is kan ik het uit gaan proberen maar tig appjes betalen en uitproberen en weer weggooien als het niks is is ook zonde.
Of als iemand een andere app weet ook priema, alle hulp is welkom.
Alvast bedankt,
iMoos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-11, 22:51
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Als je Week Calendar koopt dan is het mogelijk. Je moet wel de geboorte datums in je Contacten zetten, maar dan neemt Week het vanzelf over.
Succes.
  #3  
Oud 23-12-11, 09:49
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard

Hoi Kvds, bedankt voor je snelle reactie. Dat is dus ook een mogelijkheid. Die moet je dan ipv agenda gaan gebruiken neem ik aan. Wordt deze dan ook in de icloud meegenomen?
Alvast bedankt.
Groeten,
iMoos
  #4  
Oud 23-12-11, 11:06
Morph Morph is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 23
Standaard

Ik gebruik MiCal hiervoor, is soortgelijke app. Alleen ik vind hem prettiger in gebruik en je hoeft voor de "optie" pakketten niet te betalen.
  #5  
Oud 23-12-11, 14:18
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMoos Bekijk bericht
Die moet je dan ipv agenda gaan gebruiken neem ik aan. Wordt deze dan ook in de icloud meegenomen?

Hoi iMoos,

Nee het is anders, Week is een schil om je iPhone agenda heen. Je maakt gebruik van het zelfde bestand, alleen Week geeft je agenda nu VEEEEEEEEEEEL meer mogelijkheden. Dus het is goed te syncen met iCloud.

Succes,
Kees.
  #6  
Oud 25-12-11, 16:52
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard

Hoi KvdS, Ik heb week calendar er nu op gezet en dat doet wat ik wil, das mooi. Toch nog een vraagje, kan ik de "gewone" agenda verwijderen? Want ik heb er nu dus twee in staan.
Prettige kerst.
iMoos
  #7  
Oud 25-12-11, 22:06
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Goede Kerst iMoos,

Nee je kan en mag de originele agenda er om twee redenen niet verwijderen.
1 - Je bedoeld waarschijnlijk het Agenda icoon. Je kan dat icoon niet verwijderen omdat het een systeem icoon is. Wil je het icoon niet meer zien dan verplaats je het icoon naar een map waarin programma's staan die je eigenlijk niet gebruikt en niet kan verwijderen.
2 - Week is een schil om je apple agenda heen, dus het is erg onverstandig om het Apple agenda bestand te verwijderen, want daarmee verwijder je ook de inhoud van Week.

Nogmaals goede feestdagen.
Groet Kees.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
leeftijd Iphone hans1965 iPhone algemeen 5 11-08-15 17:24
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
Minimum leeftijd voor ontwikkelaar app store juulie Ontwikkelen voor iOS 5 11-04-09 11:42
Leeftijd i.v.m iPhone | Fs StYleZ Archief 30 19-02-09 07:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.