//

Reset Vdsl modem door gebruik Iphonclub app

Reset Vdsl modem door gebruik Iphonclub app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben al ruim een jaar gebruiker van een iphone 4 en ben van toen lid van de Iphone club en maak dan ook bijna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-11, 14:21
makkevis makkevis is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Reset Vdsl modem door gebruik Iphonclub app

ik ben al ruim een jaar gebruiker van een iphone 4 en ben van toen lid van de Iphone club en maak dan ook bijna dagelijks gebruik van de iphoneclub app op mijn Iphone. Van 10/11/2011 heb ik een Iphone 4 S aangeschaft en dan is het probleem begonnen.Telkens als ik via Wi-Fi verbonden ben op mijn Belgacom VDSL2 moden en ik de iphoneclub app gebruik gaat mijn modem plots herstarten bij het openen van één bepaald item, de andere items gaan wel normaal open en kan ik gewoon lezen.
Als ik nu vervolgens verbinding maak via het Fon netwerk met een Belgcom modem van mijn buur en ik dat bepaald item probeer te openen herstart ik ook zijn moden.
Elke dag is er wel een item waarbij dit voorkomt allen weet ik niet op voorhand welk item het zal zijn, ik zie het van zodra ik het open en het gaat niet zo snel open als normaal, dan blijft hij proberen en odertussen herstart de modem.
Surfen en E-Mailen geeft geen prbleem.
Heeft iemand hiervoor al een oplossing? Is zeer vervelend want tijdens de opstart heb ik geen tv internet of telefoon meer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-11, 14:37
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Mogelijks moet je in je modem instellingen via internet (192.168.1.1) je kanaal eens op 1,6 of 11 zetten.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 22-12-11, 15:08
makkevis makkevis is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

het probleem stelde zich met de modem op kanaal 1
heb een test gegaan op kanaal 6 en 11 maar het prbleem bleef bestaan.
bedankt voor de snelle reactie en prettige feesten gewenst!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
modem (belgacom) reset met facetime blackdisque iPhone algemeen 2 01-03-12 21:22
Cydia app: modem pompino Jailbreak apps en thema's 10 29-03-11 22:41
App om je iPhone als modem te gebruiken. CrimpyRex iPhone Apps 0 08-01-11 01:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.