//

Spotify sync

Spotify sync discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort de Spotify app gedownload. In het begin was het beetje nieuw voor me allemaal, want heb nog nooit met spotify ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-11, 18:22
iFloppy iFloppy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard Spotify sync

Hallo,

Ik heb sinds kort de Spotify app gedownload. In het begin was het beetje nieuw voor me allemaal, want heb nog nooit met spotify gewerkt. Maar ik vond het super! Dat kwam waarschijnlijk door de 48 uur gratis premium trial, want daarna kwam ik er al snel achter dat ik geen playlists meer kon maken op mijn iPhone.

Wel staat op de site dat je ook als je geen premium member toch kunt syncen met je iphone. Dus ik heb een afspeellijst gemaakt op mijn pc die ik wil syncen met mijn iphone. Ik krijg verbinding met mijn iphone en Spotify op mijn pc. Ook staan de lijsten op mijn iphone, maar op de een of andere manier synchroniseerd hij geen nummers?
Er komt op mijn iphone te staan; 1 van 211 synchroniseren, maar daarna stopt ie er ook meteen mee..

Houdt dit in dat ik de nummers toch moet kopen in de Spotify winkel? Of weet iemand hier wat ik fout doe? Want het lijkt me heerlijk om gewoon nummers op te kunnen zoeken en toe te voegen, waarna hij ze automatisch synced via Wi-Fi ! Met iTunes moet je eerst het nummer of album dat je wilt gaan downloaden..

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-11, 19:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Staan die nummers uit de playlist fysiek op je PC, omdat je die ergens anders al hebt gekocht/gedownload?

Anders gaat het niet werken...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 22-12-11, 20:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heb je intussen Spotify Premium gekocht? Indien nee, dan wil dat zeggen dat je enkel muziek die je elders hebt gekocht/gedownload kan synchroniseren. Je kan dan geen gebruikmaken van de Spotify bibliotheek op je iPhone. Daarvoor moet je eerst €10/pm betalen. Simpel.
  #4  
Oud 22-12-11, 20:09
iFloppy iFloppy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Staan die nummers uit de playlist fysiek op je PC, omdat je die ergens anders al hebt gekocht/gedownload?

Anders gaat het niet werken...


Nee ik hoopte dus dat dat niet hoefde.. Maar blijkbaar moet ik de nummers dus wel eerst "ophalen" zoals dat heet, voor ik ze kan syncen? En is er dan misschien een ander programma waar dat niet zo hoeft dat je toevallig weet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2011 om 20:11 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Heb je intussen Spotify Premium gekocht? Indien nee, dan wil dat zeggen dat je enkel muziek die je elders hebt gekocht/gedownload kan synchroniseren. Je kan dan geen gebruikmaken van de Spotify bibliotheek op je iPhone. Daarvoor moet je eerst €10/pm betalen. Simpel.
Oke ik snap het, bedankt !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spotify remote Sghleenders iPhone Apps 0 28-10-11 13:11
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
Spotify P3GSIppe iPhone Apps 38 29-07-11 13:59
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 11:30
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes d-star iTunes 0 29-01-09 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.