//

navigatie met kaarten app en verbruik

navigatie met kaarten app en verbruik discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo de navigatie die onder de app kaarten valt op je iphone is deze gratis of heb je daar internet voor nodig en is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-11, 21:02
siebke76 siebke76 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 20
Standaard navigatie met kaarten app en verbruik

hallo de navigatie die onder de app kaarten valt op je iphone is deze gratis of heb je daar internet voor nodig en is dit ook gratis in het buitenland

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-11, 16:42
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Die gaat via het 3G netwerk. In het buitenland veroorzaak je een 'gepeperde rekening'.
  #3  
Oud 27-12-11, 16:50
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Mijn Navigon gebruikt anders geen internet in het buitenland. Je kunt van te voren de kaarten downloaden die je nodig hebt en je roaming gewoon uitzetten en je kunt heerlijk navigeren.
  #4  
Oud 27-12-11, 16:58
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Mijn Navigon gebruikt anders geen internet in het buitenland. Je kunt van te voren de kaarten downloaden die je nodig hebt en je roaming gewoon uitzetten en je kunt heerlijk navigeren.
Klopt, maar het gaat hier om de standaard 'kaarten' app.

Mag ik je vragen hoe je ervaringen met navigon zijn?? Ik ben mijn tegoed aan het opbouwen en denk ook aan navigon om aan te schaffen. ben dus heel benieuwd. Ik gebruikt nu die t-mobile select versie en dat bevalt me wel goed. Ik hoor graag van je.
  #5  
Oud 27-12-11, 17:13
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Hier is al ZOVEEL over geschreven op het forum. Gebruik eventjes de zoekfunctie en ik ben zeker dat je antwoord op je vraag zal vinden.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #6  
Oud 27-12-11, 17:40
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Navigon bevalt me eigenlijk heel goed. Hier voor had ik TomTom op mijn PDA en die beviel ook goed. Ik was helemaal gewend aan 'Bram'.
Navigon was er eerder voor de iPhone dan TomTom en bovendien een gratis versie dus de keus was snel gemaakt. Omdat ik naar het buitenland ging, heb ik toen de uitgebreide Europa versie aangeschaft. Prima, niets mis mee.
Ik heb hem dagelijks aanstaan omdat hij ook de flitspalen vermeldt en dit kan handig zijn. Ik kan eigenlijk zo geen nadelen opnoemen. Ik heb nu de computer mannenstem aanstaan en die lijkt wat op mijn vertrouwde 'Bram'. Soms is de uitspraak wat eigenaardig. Bijv Apeldorn. Maar ik kom er altijd. Voor mij perfect. Nu kun je ook van te voren de kaarten downloaden die je nodig hebt in het buitenland en neem de app minder ruimte op je iPhone in.
  #7  
Oud 27-12-11, 20:03
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Navigon bevalt me eigenlijk heel goed. Hier voor had ik TomTom op mijn PDA en die beviel ook goed. Ik was helemaal gewend aan 'Bram'.
Navigon was er eerder voor de iPhone dan TomTom en bovendien een gratis versie dus de keus was snel gemaakt. Omdat ik naar het buitenland ging, heb ik toen de uitgebreide Europa versie aangeschaft. Prima, niets mis mee.
Ik heb hem dagelijks aanstaan omdat hij ook de flitspalen vermeldt en dit kan handig zijn. Ik kan eigenlijk zo geen nadelen opnoemen. Ik heb nu de computer mannenstem aanstaan en die lijkt wat op mijn vertrouwde 'Bram'. Soms is de uitspraak wat eigenaardig. Bijv Apeldorn. Maar ik kom er altijd. Voor mij perfect. Nu kun je ook van te voren de kaarten downloaden die je nodig hebt in het buitenland en neem de app minder ruimte op je iPhone in.
Je selecteert alleen de landen die je wilt hebben, dus? Klinkt als een aanrader...
  #8  
Oud 27-12-11, 20:59
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ja, inderdaad, eerder kon dat niet, maar sinds de laatste update kan dat wel. Je krijgt een hele lijst en je kunt zelf kiezen welke je er op wilt zetten. Eerder stond IJsland er niet bij, nu wel en ook Vatikaanstad, San Marion, republiek Kosovo, Monaco, Albanië, eiland Man enz. In ieder geval nog genoeg om te bezoeken. Momenteel heb ik alleen Nederland er op staan. Van de zomer gaan er meer landen op.
  #9  
Oud 02-01-12, 20:05
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard

Vorig jaar ging ik naar Duitsland en had daarvoor de kaart van Duitsland geladen, maar toen ik hem in Duitsland aan wilde zetten, bleek dat ik internetverbinding nodig had. Dat was nu juist niet de bedoeling. Wat deed ik fout?
  #10  
Oud 02-01-12, 20:19
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ritma Bekijk bericht
Vorig jaar ging ik naar Duitsland en had daarvoor de kaart van Duitsland geladen, maar toen ik hem in Duitsland aan wilde zetten, bleek dat ik internetverbinding nodig had. Dat was nu juist niet de bedoeling. Wat deed ik fout?
Was het een betaalde versie? Welk programma?
  #11  
Oud 02-01-12, 20:37
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Laten we het even hebben over de vraag van de topic starter. Navigon heeft draadjes genoeg lopen om daar eens een licht op te steken.
Indien het hier verder gaat over Navigon zal ik moeten opschonen.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #12  
Oud 02-01-12, 22:38
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard

Het gaat over navigon
  #13  
Oud 02-01-12, 22:50
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Volgens de omschrijving zou dat niet moeten zijn. Hoge kosten gemaakt? Had je de nieuwste versie? Had je wel je gps aanstaan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kaarten (navigatie) werkt niet meer jesje72 iPhone Navigatie 7 07-02-11 09:01
App voor verbruik batterij conner iPhone Apps 5 07-11-09 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.