//

Er staat geen 'downloadknop' meer in de App Store (lees verder)

Er staat geen 'downloadknop' meer in de App Store (lees verder) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je een app al eens gedownload hebt, staat i.p.v. de prijs 'download' of 'downloaden' op de digitale knop. Dat is niet meer bij mij. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-11, 23:36
smooi94's schermafbeelding
smooi94 smooi94 is offline
• iOS 12.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard Er staat geen 'downloadknop' meer in de App Store (lees verder)

Als je een app al eens gedownload hebt, staat i.p.v. de prijs 'download' of 'downloaden' op de digitale knop. Dat is niet meer bij mij. Er staat wel 'geïnstalleerd' als ik een app geïnstalleerd heb, maar als ik een app ooit gedownload heb en op dit moment niet op m'n iPhone/iPad heb staan, staat gewoon de prijs er alsof ik het nooit heb gekocht.

Ik weet dat je ondanks dit nog steeds de app gratis kunt downloaden, maar ik vraag me gewoon af waarom die functie weg is.

Het is op alle apparaten in huis, op verschillende accounts. Heeft iemand hetzelfde?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple SLIM ! lees verder Erhan iPhone algemeen 1 31-10-11 10:52
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! fletchify Wi-Fi 0 06-07-09 21:11
Op i-phone staat een 1 in App store icoon djarend iPhone Apps 3 03-11-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.