iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Met welke app het beste gratis bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/109071-welke-app-beste-gratis-bellen.html)

Guppie1 07-01-12 06:43

Met welke app het beste gratis bellen
 
Met welke app kun je het beste gratis bellen onderling

KvdS 07-01-12 07:41

Dan zou ik Skype zeggen, maar dan moet je wel veel vrienden zover zien te krijgen om een Skype account aan te maken.

De volgende optie wil je niet maar is wel erg goedkoop, neem een Blyk simkaart in een andere telefoon en dan kunnen Blyk nummers onderling 1000 min/mnd bellen voor €3,33

hptje 07-01-12 08:26

Met Viber!
Makkelijk in gebruik en goede verbinding!

Rav3n 07-01-12 08:53

Viber NOT!!
Dan liggen je gegevens ook MAKKELIJK op straat.
Check hierover deze site of duw een kwartje in google-o-matic.

gameunit 07-01-12 08:54

Skype. Gebruik het al een tijdje, en bijna al mijn vrienden hebben het. Zo handig.

ad9007i 07-01-12 12:15

Gebruik "friend caller" is een app waar je gratis naar je vrienden kan bellen via deze app ( je moet wel een gratis acc aanmaken) en je kan ook echt bellen naar een telefoon + je kan gratis bewaarde krijgen door korte reclame filmpjes te bekijken of een gratis app te downloaden openen, kijken of je de belwaarde hebt ontvangen en verwijder je de gedownloade app gewoon

Rubino 07-01-12 16:15

Met Skype verbruik je je bundel toch? Of is het helemaal gratis?

Bubbly 07-01-12 16:30

Je kan niet gratis naar anderen bellen die dezelfde app niet hebben. Als je dat wilt, zul je inderdaad Skype tegoed, Yahoo tegoed, enz. moeten aanschaffen.

Rubino 07-01-12 16:56

Oke dus het is toch niet gratis.

decx 07-01-12 17:25

Skype naar skype is gratis via Wi-Fi (zonder Wi-Fi betaal je wel voor de databundel).
Voor Skype naar telefoon moet je inderdaad een tegoed hebben.

Weet iemand de kosten voor Facetime? Ook data? (iPhone naar iPhone, minimaal iPhone 4)

Bubbly 07-01-12 22:00

Nee het is niet gratis, want om te bellen naar een telefoon wordt wer gebruik gemaakt van de telefoonlijn via het GSM/UMTS netwerk en dat kan zo'n app dus niet..

Facetime heeft geen kosten, alleen datagebruik kost geld.. Maar dan moet je wel een tweak gebruiken zoals 3Gunrestrictor of My3g (iOS 5 incompatibel) om het te doen denken dat je op wi-fi zit ;)

nebilem 07-01-12 22:10

Viber is van een Israelisch bedrijf. Als je dat gebruikt liggen je gegevens bij Mossad.

Bubbly 07-01-12 22:17

Gek genoeg durf ik eerder Viber beperkt te gebruiken.. Dan Onado :)

apotheosis 07-01-12 23:12

Viber en LINE gebruik ik.

Skype is het probleem ik niet bereikt kan worden als de app nie volledig openstaat, slechte app dus, ik wil bereikt worden zoals bij viber en Line, deze moeten nergens openstaan.

Bubbly 07-01-12 23:26

Skype is inderdaad niet zo goed in elkaar gezet. Ik heb ingesteld nooit offline, volgens bij ben ik nooit online.

Rubino 08-01-12 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door decx (Bericht 756861)
Skype naar skype is gratis via Wi-Fi (zonder Wi-Fi betaal je wel voor de databundel).
Voor Skype naar telefoon moet je inderdaad een tegoed hebben.

Weet iemand de kosten voor Facetime? Ook data? (iPhone naar iPhone, minimaal iPhone 4)

Hoeveel bundel wordt er dan gebruikt bij bv 1 minuut Skype gebruikt te hebben?

Bubbly 08-01-12 05:29

Betalen-naar-gebruik tarieven:

Stel je belt naar een Nederlands mobiele telefoon.
4,5 cent starttarief + 25,5 cent = 30 cent voor 1 minuut bellen.

Stel je belt naar een huistelefoon.
4,5 cent starttarief + 2,2 cent = 6,7 cent voor 1 minuut bellen.

Betalen naar gebruik - Skype

Je kan ook een maandabonnement nemen, dan kost het je per minuut ongeveer de helft, voor meer info:

Skype - Per maand betalen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.