iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Whatsapp niet meer in appstore (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/109679-whatsapp-niet-meer-appstore.html)

ibrahimbenyahya 14-01-12 17:34

Whatsapp niet meer in appstore
 
Hallo,

Zoals misschien al bekend is, is Whatsapp niet meer te vinden in de app store. maar hiervoor had ik een andere iphone en daarvoor had ik wel whatsapp erop. Whatsapp staat ook nog steeds in mijn itunes.

Dus is er een manier hoe ik alsnog whatsapp op mijn ophone kan zetten, want heb het .ipa bestand blijkbaar nog.

Iphone geeft namelijk steeds aan als ik whatsapp wil instaleren via sync: Installatie van Whatsapp is mislukt.

Ibrahim

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2012 om 17:36 ----------

Ik ben vergeten te vermelden dat ik het liefst mijn toestel niet wil jailbreaken!

Dus zonder te jailbreaken.

kuotje 14-01-12 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibrahimbenyahya (Bericht 759605)
Hallo,

Zoals misschien al bekend is, is Whatsapp niet meer te vinden in de app store. maar hiervoor had ik een andere iphone en daarvoor had ik wel whatsapp erop. Whatsapp staat ook nog steeds in mijn itunes.

Dus is er een manier hoe ik alsnog whatsapp op mijn ophone kan zetten, want heb het .ipa bestand blijkbaar nog.

Iphone geeft namelijk steeds aan als ik whatsapp wil instaleren via sync: Installatie van Whatsapp is mislukt.

Ibrahim

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2012 om 17:36 ----------

Ik ben vergeten te vermelden dat ik het liefst mijn toestel niet wil jailbreaken!

Dus zonder te jailbreaken.


Gaat je niet lukken zonder te jailbreaken en te synchroniseren via iTunes.

DieselR 14-01-12 20:26

Heb je op de nieuwe iPhone al eens ingelogd in iTunes (of je wachtwoord dat bij de Apple ID hoort ingevuld)?

BlackRose1993 15-01-12 17:29

ik heb vandaag whatsapp per ongeluk verwijderd...
en heb nu het probleem dat de app nergens meer te vinden is, zelfs niet meer in mijn aankopen.
0,78 cent verspilt xD
mag apple het echt zomaar uit je aankopen halen??
nee toch?

Guest-20180925190238 15-01-12 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackRose1993 (Bericht 759889)
ik heb vandaag whatsapp per ongeluk verwijderd...

Dan zet Whatsapp toch terug met Time Machine :rolleyes:

kccvl 15-01-12 21:10

Ik heb het zelfde probleem, had me iPhone upgedate en al mn apps weg, en whatsapp valt niet meer te vinden. Wat nu?

kuotje 15-01-12 21:54

Even wachten totdat Apple hem geaccepteerd heeft.

MacPassenger 15-01-12 22:23

Je kan altijd je aankopen in iTunes weer terug halen.
@ ibrahimbenyahya, je kan het toch gewoon via iTunes installeren?

ibrahimbenyahya 15-01-12 22:37

Ik heb m'n iPhone gewoon weer gejailbreaked. Voorkomt een hoop ellende:)

BlackRose1993 16-01-12 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacPassenger (Bericht 760009)
Je kan altijd je aankopen in iTunes weer terug halen.
@ ibrahimbenyahya, je kan het toch gewoon via iTunes installeren?

@MacPassenger: Nee dat is juist het probleem!
Je kan hem ook niet bij je aankopen terug vinden..
Anders had niemand hier een probleem om gemaakt.
Ze hebben whatsapp overal weggehaald.
Dus deze maand zit ik alweer boven m'n abonnement, want whatsapp hielp me om binnen het limiet te blijven.

Bubbly 22-01-12 01:43

WhatsApp is onderhand alweer een paar dagen terug in de Store, dus je kunt het opnieuw downloaden.

Edit: loopt er eentje te bumpen hier...

XIII 22-01-12 12:15

Niet meer relevant, dus een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.