iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Week Numbers agenda van Devart: hoe kom ik er vanaf? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/109794-week-numbers-agenda-devart-kom-vanaf.html)

MrTi 16-01-12 01:34

Week Numbers agenda van Devart: hoe kom ik er vanaf?
 
Deze app had ik NOOIT moeten downloaden!!! Die puntjes bij ELKE dag is heel erg irritant. Nu lijkt het alsof je elke dag een afspraak hebt staan. En ik kom er niet vanaf! Heb alles geprobeerd. Zelfs de fabrieksinstellingen via iTunes er weer opgezet. Maar die verrekte puntjes blijven erop. Heeft iemand een oplossing? Heb al de app verwijderd. Niets. Heb de app opnieuw geinstalleerd en alles uitgevinkt. Niets.

Heb deze app gedownload op advies van de iPhoneclub:

http://www.iphoneclub.nl/155593/week...iphone-agenda/

iphone4john 16-01-12 07:16

Heb je al geprobeerd de weeknummers via de app te verwijderen?

In de huidige versie 1.10 zit een 'cleaner' die alle agenda's af kan gaan en de weeknummers verwijderd. Zojuist getest, en werkt prima.

What's New in Version 1.10

- Option to enter week numbers from Monday - Sunday (European) as an event of one week.
- Option to enter week numbers from Sunday - Saturday (US) as an event of one week.
- Cleaner that checks all your calendars for entries by the week number app and deletes them all (convenient for doubles caused by iCloud).

MrTi 16-01-12 11:16

Dank voor jouw reactie. Ik heb dat al geprobeerd. Probleem is denk ik dat ik de app verwijderd heb. Ik dacht dat ik er dan vanaf zou zijn, maar dat kreng blijft zijn nawerking hebben. Vervolgens opnieuw geinstalleerd en dus de cleaner gebruikt, maar helpt niet.

MCNO 17-01-12 10:20

benader de maker eens met je probleem, wellicht heeft die meer ervaring :)

ElodieL 17-01-12 16:21

Ik werd er ook ibbel van. Het was even werk,maar dit lukt: op een maandag gaan staan, afspraak (=weeknummer

MrTi 19-01-12 00:42

Afspraak=weeknummer? Wat bedoel je?

ElodieL 19-01-12 10:12

Sorry bericht brak af. Elke week op maandag de afspraak met het weeknummer

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 januari 2012 om 10:17 ----------

Breekt hij weer af. Verwijderen en dat 52 keer doen dan is het hele jaar schoon.

MrTi 25-01-12 16:30

Nog steeds vaag. :confused:
Iemand anders een echte oplossing?

JoGu 03-02-12 21:14

Weeknummers zit waarschijnlijk in je Icloud agenda sync. Dus als je m verwijderd op je toestel zet Icloud m weer terug. Wellicht is de oplossing Icloud agenda syinc uitzetten. Eventueel andere gekoppelde agendas uitzetten. Dan deleten van je iphone.

MrTi 04-02-12 01:05

Gedaan, maar het helpt niet. Ik kom er niet vanaf. Volgens mij ben ik niet de enige.
Maar dank voor jouw reactie.

Peernij 25-06-12 10:49

Klopt, ik heb er ook last van. Klere ding. heel vervelend!

Peernij 25-06-12 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrTi (Bericht 768343)
Gedaan, maar het helpt niet. Ik kom er niet vanaf. Volgens mij ben ik niet de enige.
Maar dank voor jouw reactie.

Ik heb de maker van deze APP gebeld omdat ik het toch erg storend vond. Ik had de gebruiksaanwijzing moeten lezen alvorens de APP te verwijderen. Ik ga er van uit dat als ik een app verwijder dat deze ook de gegevens meeneemt of in ieder geval een melding geeft of dit moet of niet. Volgens de maker is dit nooit of zelden het geval.

De maker vroeg of ik een jailbroken iphone had en dit is idd zo. Maar de kans was groot dat het aan mijn JB iPhone zou liggen. Toen ik vertelde dat ik dan de iphone wel wilde herstellen omdat ik het zo irritant vond kon hij dit toch niet 100% garanderen. Ik ben ook zeer benieuwd of het profiel van MrTi klopt en of het hem inmiddels wel gelukt is.

chollie 07-02-13 15:53

Ik had (ja, had) hetzelfde probleem, zojuist opnieuw de app geinstalled, de cleaner gebruikt, maar alle weeknummers zijn mooi weg, ook uit m'n exchange outlook.

eifoon heeft geen jb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.