//

Gesprekken opnemen (recorden)?

Gesprekken opnemen (recorden)? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er inmiddels al iets voor dit "probleem"? Uiteraard snap ik het hele privicy issue debacle, maar toch wil ik graag deze software. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 12-02-12, 23:32
SeanDeLaSean SeanDeLaSean is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Exclamation Is er ondertussen al meer bekend?

Is er inmiddels al iets voor dit "probleem"? Uiteraard snap ik het hele privicy issue debacle, maar toch wil ik graag deze software. Ik heb er persoonlijk weinig kwaads mee van plan. Ik vond met mijn Nokia N95 vooral heel grappig om mijn dronken gesprekken terug te luisteren.. Ik kan me slecht voorstellen dat het hardwarematig niet mogelijk is.

Dus ik hoor graag van jullie..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 13-02-12, 12:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben niet goed mee? Met de vaste app in de iPhone kan je toch je eigen gezever opnemen, gewoon de app openen en opt knopke duwen en klaar is kees?
Of begrijp ik u verkeerd?

Of als ik eens een gesprek (als bewijs) wil opnemen dan zet ik de iPhone op luidspreker en ondertussen staat de voice recorder aan.
  #63  
Oud 13-02-12, 13:49
SeanDeLaSean SeanDeLaSean is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Dat is niet mogelijk nee. Zoals al wordt uitgelegd in dit topic, maar bedankt voor je reactie
  #64  
Oud 14-02-12, 08:02
Benny16 Benny16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

@SeanDeLaSean.
Ik kijk geregeld in de AppStore en zoek op "recorder". Maar tot nu toe zonder succes.
Jammer. Dat kon met mijn SonyEricsson K800i wel. Daar heb ik veel gebruik van gemaakt.
Dus als het ooit lukt en je ontdekt het eerder dan ik, lees ik dat graag.
Wat ik overigens ook mis, en ja dat kon ook met de SE-K800i (vroeger was alles beter?) de mogelijkheid om gesprekken te filtreren. Bijv. als ik in een vergadering zat kon ik binnenkomende gesprekken leiden naar de voicemail behalve van mijn vrouw. Die mocht mij wel bellen. En nog meer dergelijke mogelijkheden.
  #65  
Oud 14-02-12, 08:04
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny16 Bekijk bericht
@SeanDeLaSean.
Ik kijk geregeld in de AppStore en zoek op "recorder". Maar tot nu toe zonder succes.
Jammer. Dat kon met mijn SonyEricsson K800i wel. Daar heb ik veel gebruik van gemaakt.
Dus als het ooit lukt en je ontdekt het eerder dan ik, lees ik dat graag.
Wat ik overigens ook mis, en ja dat kon ook met de SE-K800i (vroeger was alles beter?) de mogelijkheid om gesprekken te filtreren. Bijv. als ik in een vergadering zat kon ik binnenkomende gesprekken leiden naar de voicemail behalve van mijn vrouw. Die mocht mij wel bellen. En nog meer dergelijke mogelijkheden.
Voor dat laatste zou je een JB kunnen overwegen en dan RingerX VIP kunnen proberen. Je kunt dan per contact aangeven hoe / wat.
  #66  
Oud 14-02-12, 14:27
Benny16 Benny16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

@mvvelen,
Vergeef mijn onwetenheid maar wat is "JB". Verder kon ik in de AppStore geen "RingerX VIP" vinden.
  #67  
Oud 14-02-12, 14:28
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Sorry, met JB bedoel ik een jailbreak. Maar die heb je niet.
  #68  
Oud 20-02-12, 18:29
dump dump is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard gesprekken opnemen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RayOmac Bekijk bericht
Realiseer je wel dat dit tegen de wet van privacy gaat.
Check even of wat je zegt ook klopt voordat je iets roept. Brenno heeft al uitgelegd wat mag en wat niet mag (in Nederland).
Komt erop neer dat het opnemen niet verboden is, maar het gebruik van de opname wel aan regel- en wetgeving gebonden is. In Nederland worden bovendien (onaangekondigd) opgenomen gesprekken meestal geweigerd als bewijsmateriaal in rechtszaken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2012 om 18:38 ----------

Iemand al een oplossing voor dit probleem?
Ik werk nu met Call Mynah, maar vind het geen prettig apparaat (en erg duur) ommee te werken. Het is niet erg gebruikersvriendelijk en blijkt ook niet heel betrouwbaar. Ben nog steeds op zoek naar een betere oplossing om telefoongesprekken op te nemen.

Laatst gewijzigd door dump; 20-02-12 om 20:57.
  #69  
Oud 20-02-12, 21:24
dump dump is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brenno Bekijk bericht
Hallo,

Dit is mijn eerste post op iPhoneclub, want sinds deze week ben ik de apetrotse bezitter van een eigen iPhone. Wat is dat ding toch mooi.

Ik heb wel een vraag: heeft er iemand ervaring met het opnemen van een gesprek? Dat zou namelijk wel heel prettig zijn als dat zou kunnen (ik doe veel interviews voor mijn werk).

Groeten,

Brenno de Winter
Brenno,
Ik weet niet of je al een oplossing hebt gevonden voor wat je zocht. Voor de iPhone heb ik nog geen (gratis) app gevonden die doet wat jij wil. De betaalde oplossingen zijn allemaal erg duur (Call Recorder en Phone Tap). Nemop.nl is ook duur (19 ct/min) en er zit bovendien soms een vervelende vertraging in de lijn, maar het werkt wel met mobiele telefoons (en vaste lijn) dus is misschien het overwegen waard.

Het volgende is weliswaar geen oplossing voor je vraag m.b.t. de iPhone, maar misschien heb je er toch iets aan. Je kunt namelijk overwegen om je interviews met alleen de vaste lijn te doen. In dat geval zou je een FritzBox modem kunnen gebruiken i.c.m. de bijbehorende FritzFon van AVM. Je kunt dan gesprekken opnemen met het (ingebouwde) telefoonapparaat (inkomende en uitgaande gesprekken). Je kunt je telefoonapparaat zo instellen dat je elke opname per e-mail opgestuurd krijgt. Let op, AVM zegt dat de gesprekstijd (tot max.10min.) beperkt is, maar daar heb ik nog niets van gemerkt.

Mocht iemand echter (ook) een goed werkende en redelijk geprijsde opname app vinden voor de iPhone dan hoor ik het graag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoongesprekken opnemen? Amiga Jailbreak apps en thema's 7 05-12-12 16:30
Demovideo opnemen Grooviee Ontwikkelen voor iOS 2 05-09-09 13:11
Telefoon opnemen knrd iPhone algemeen 8 15-10-08 08:42
Video recorden the007 Jailbreak apps en thema's 3 18-02-08 19:03
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) bluevoice iPhone algemeen 5 01-11-07 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.