iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   IOS Herstel en whats app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/111617-ios-herstel-whats-app.html)

Pino 07-02-12 13:17

IOS Herstel en whats app
 
Hallo,

ik heb een vraag en heb het antwoord nog niet kunnen terug vinden hier op het forum, dus vandaar dat ik een topic aanmaak.

Ik heb onlangs IOS 5.0.1 op me iPhone geinstalleerd en sindsdien werkt mijn iphone erg traag en gewoon niet stabiel.

Nu heb ik begrepen dat ik de iphone kan herstellen ( wel van te voren een reserve kopie maken uiteraard ) maar wat ik me afvraag en wat ik nergens kan terugvinden:
Wordt mijn Whats App gespreks-geschiedenis dan ook opgeslagen zodat ik deze met de back up in itunes kan terugzetten?
Me toestel is NIET gejailbraked.

Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, want wil graag me gespreksgeschiedenis houden en 1 voor 1 de gesprekken mailen zie ik niet helemaal zitten.

Alvast mijn hartelijke dank

Guest-20180925190238 07-02-12 13:38

De Whatsapp-geschiedenis gaat mee in de backup en kan teruggezet worden met een restore.

Maar, wat je daar gaat doen is niet erg logisch. Je hebt een iPhone die traag en instabiel is. Daar ga je een backup van maken en dan ga je die iPhone herstellen, zo ver zo goed.

En dan, dan ga je een backup van een trage en instabiele iPhone terugzetten :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

RRichiej 07-02-12 13:40

de gesprekgeschiedenis van whatssapp blijft gewoon bestaan.
Toen ik van me android toestel naar me iphone ging, had ik gewoon de gesprekken die ik gevoerd had op mijn androidtelefoon:)

Pino 07-02-12 13:46

Dank jullie allen voor de antwoorden!!!! Helemaal top.

@Timosha: Ja het is het proberen waard. Het probleem is dat ik bij het update van me oude IOS versie naar 5.0.1 er een heleboel dingen niet goed gingen en voor problemen zorgde. Ik heb het idee dat 5.0.1 niet helemaal 100% lekker erop gekomen is en daarom wil ik het proberen met een herstel.

Simpel voorbeeld is bijvoorbeeld: Als ik me iphone vergrendel, duurt het soms wel 20 seconde voor ik de vergrendel klik hoor.. iets wat ik hiervoor nooit had.
Ik vond het een poging waard tot herstel, maar heb er ook niet al te veel verstand van. Begreep dat met een herstel de software opnieuw geinstalleerd werd en dan met de back-up kon je al je oude gegevens wel weer terug krijgen.

Me whats-app geschiedenis is me wel wat waard, haha

Guest-20180925190238 07-02-12 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pino (Bericht 769252)
Begreep dat met een herstel de software opnieuw geinstalleerd werd en dan met de back-up kon je al je oude gegevens wel weer terug krijgen.

Dat klopt :) En als er foutieve en/of corrupte instellingen zijn die de problemen veroorzaken komen die ook met de restore terug.

Succes verder :)

Pino 07-02-12 13:53

Neeeeee joh.. meen je dat nou...!?!?!
ben ik lekker mee..
Dus enigste dat ik daaraan kan doen is dus software opnieuw installeren en opnieuw beginnen zonder terug zetten van een back up..!?

kuotje 07-02-12 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pino (Bericht 769255)
Neeeeee joh.. meen je dat nou...!?!?!
ben ik lekker mee..
Dus enigste dat ik daaraan kan doen is dus software opnieuw installeren en opnieuw beginnen zonder terug zetten van een back up..!?

Ja maar er zijn genoeg manieren om niet via reservekopie alles terug te zetten. Zoals outlook of google sync of Windows. Je raakt wel je whatsapp geschiedenis kwijt maar lijkt mij niet dat dat zo belangrijk kan zijn.......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.