iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Iphone muziek downloaden!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/111869-iphone-muziek-downloaden.html)

Tonyphone4 10-02-12 22:29

Iphone muziek downloaden!!
 
Hellloooow,

Ik zal mij eerst even voorstelluh :)

Ik ben Tony, 19 jaar oud & werk in de beveiliging.

Genoeg over mij :P...

Ik heb een vraag, na een aanvaring met Click And Buy, heb ik mijn iphone 4 gejailbreakt o.a omdat ik soort van Siri Geil ben :P.

Echter wil ik muziek downloaden alleen niet betalen ik gebruik het voor m'n eigen en niemand anders & dus vroeg ik mij eigen af of er in Cydia een App bestaat waar ik muziek kan downloaden maar wel de ''officiele Muziek'' app kan gebruiken.

Mewseek download echter niet dus dat is geen optie.

Hopelijk kunnen jullie helpen!

Tony.

iszabel 10-02-12 22:34

MusicDown downloaden

Tonyphone4 10-02-12 22:35

kan ik daar ook albums mee downloaden? & ik neem aan dat je dat in Cydia vind?

& hoe werkt het?

iszabel 10-02-12 22:43

Je kan via een site gewoon muziek downloaden in die app, maar ze komen niet in je gewone 'Muziek' app te staan. De appliciatie kan je gewoon vinden in de App Store.

Tonyphone4 10-02-12 22:44

Dat wil ik dus niet, ik wil dat het in mijn ''muziek'' app komt te staan.

Groetjes,

Tony.

Bomans 10-02-12 23:00

Download die muziek dan op je pc en sync hem naar je iPhone.

freestyle4all 11-02-12 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iszabel (Bericht 770297)
MusicDown downloaden

Bestaat die nog als app dan?

apotheosis 11-02-12 23:54

Sommige mensen kennen de wondere wereld nog niet van het downloaden :).
Je kan alles muziek (vooral de nieuwste) gratis downloaden als je wil al moet ik zeggen ik ze allen (die me echt aanstaan) aankoop in itunes, als ik het zijn geld waard vind verdiend die maker van de song een percentje :).

Bomans 12-02-12 00:31

Ik denk dat iedereen de wondere wereld van downloaden wel kent.

Lol, dat deed ik in 1998 ook al met napster. En de generatie van deze tijd weet dat ook allemaal. Wees gerust.

Ik denk dat je zijn vraag verkeerd begrepen hebt.

apotheosis 12-02-12 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 770542)
Ik denk dat iedereen de wondere wereld van downloaden wel kent.

Lol, dat deed ik in 1998 ook al met napster. En de generatie van deze tijd weet dat ook allemaal. Wees gerust.

Ik denk dat je zijn vraag verkeerd begrepen hebt.

Echter wil ik muziek downloaden alleen niet betalen :-).

En tja, ik heb wel apps waarbij ik muziek en youtube filmpjes kan downloaden maar helaas in die app zelf kan gebruiken, niet in de officiele muziek app op de iPhone, vind ik ook klein beetje spijtig maar dan doen we het maar op de normale manier via de pc/laptop, songs downloaden en inpoefen e, duurd allemaal nie lang.

atx2212 12-01-13 22:48

Muze download ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.