iphone explorer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Kunnen jullie me helpen ik ben bezig om in de iphone explorer , in de map whatsapp geluiden te veranderen . Zodat ik me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone explorer
hoi,
Kunnen jullie me helpen ik ben bezig om in de iphone explorer , in de map whatsapp geluiden te veranderen . Zodat ik me eigen geluiden kan laten horen , nu zit ik met een probleem ik had er eentje gemaakt en erin gezet. Maar hij heeft niet overschreven dus op een andere plek weg gezet , maar nu had ik ouwe weg gedaan met de hoop dat hij het dan doet? Maar dat is was niet het geval, dus de vraag is , hoe krijg ik bestand dat op regel 96 naar regel 6 in iphone explorer zodat het weer werkt? mvgr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Explorer | bommel41 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 31-10-11 13:34 |
iPhone explorer - thema's verwijderen | Maaike_22 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-07-11 18:59 |
iPhone: Limera1n & DiskAid/ iPhone Explorer | stellaferox | Jailbreak | 2 | 11-10-10 17:51 |
Geen Iphone Icoontje in windows explorer | blok0220 | Archief | 2 | 30-08-09 17:22 |
|
|