//

iphone explorer

iphone explorer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Kunnen jullie me helpen ik ben bezig om in de iphone explorer , in de map whatsapp geluiden te veranderen . Zodat ik me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-12, 20:11
hangbuik hangbuik is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard iphone explorer

hoi,
Kunnen jullie me helpen ik ben bezig om in de iphone explorer , in de map whatsapp geluiden te veranderen . Zodat ik me eigen geluiden kan laten horen , nu zit ik met een probleem ik had er eentje gemaakt en erin gezet.
Maar hij heeft niet overschreven dus op een andere plek weg gezet , maar nu had ik ouwe weg gedaan met de hoop dat hij het dan doet?
Maar dat is was niet het geval,
dus de vraag is , hoe krijg ik bestand dat op regel 96 naar regel 6 in iphone explorer zodat het weer werkt?

mvgr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Explorer bommel41 Jailbreak apps en thema's 2 31-10-11 12:34
iPhone explorer - thema's verwijderen Maaike_22 Jailbreak apps en thema's 4 12-07-11 17:59
iPhone: Limera1n & DiskAid/ iPhone Explorer stellaferox Jailbreak 2 11-10-10 16:51
Geen Iphone Icoontje in windows explorer blok0220 Archief 2 30-08-09 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.