iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps blijven op wachten staan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/114271-apps-blijven-op-wachten-staan.html)

Robpie83 16-03-12 14:32

Apps blijven op wachten staan
 
Hoi hoi!

Heb al verschillende forums hier doorlopen en verschillende internetinstellingen geprobeerd (Wi-Fi of 3g), maar gedownloade app blijft maar op wachten staan. Ook de updates die ik wil draaien (update alles in de store), blijft hangen.

Iemand ook deze problemen? Zou het een storing kunnen zijn of moet ik wat anders doen?

Thnx vast.
Gr. Rob :confused::confused::confused:

apotheosis 16-03-12 14:42

Ik heb dat soms ook voor, dan probeer ik beetje van alles te doen, ik klik dan eens op een app en laat deze effe xxx tal sec op pauze staan, dan duw ik terug op die app en veelal begint deze er dan toch na xxtal sec aan.

Of ik zet de phone eens uit al helpt dat ook niet altijd.

Gewoon eens de app proberen op pauze ofzo te zetten en dan terug proberen, ik heb dat probleem gister vooral gehad en vannacht ook, nu ist precies terug in orde hier.

Robpie83 16-03-12 15:56

BETERRR! Bedankt voor de reactie.

Het werkt weer. Misschien was ik ongeduldig maar toch duurde het wel een paar uur. Nooit eerder gehad.

Nou ja, slotje ofzo.

Fijn weekend!

apotheosis 16-03-12 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robpie83 (Bericht 780235)
BETERRR! Bedankt voor de reactie.

Het werkt weer. Misschien was ik ongeduldig maar toch duurde het wel een paar uur. Nooit eerder gehad.

Nou ja, slotje ofzo.

Fijn weekend!

Ligt volgens mij soms gewoon aan de itunes store ofzo die beetje raar doet, bij mij helpte het om app voor app effe op pauze te zetten en dan terug op te klikken enz....

Robpie83 16-03-12 22:11

Thnx! Dat werkt helaas niet. Wel gek want nu blijft het weer allemaal hangen. Download net weer waren het hangt alweer een uurtje vast.

de Kruik 17-03-12 14:40

wachten........wachten
 
ook bij mij blijven sinds gisteren de apps op wachten staan. Zojuist ruim 1 uur aan de telefoon gezeten met apple.
Nog steeds geen resultaat.

Weet iemand waar dit aan ligt?

kilozout 17-03-12 14:53

Ik had gister exact hetzelfde, mijn aankopen zijn wel gedownload na een tijd. Geen idee hoe het kan.

bjoveer 18-03-12 08:46

Ik heb hier hetzelfde probleem app store verteld mij dat er 6 updates zijn, wil deze updaten maar blijven op wachten staan ... probleem sinds gisteren, verschillende malen al op en af gezet, gekoppeld aan Itunes ... niks werkt. Nieuwe App gedownload deze ochtend en deze blijft ook op " wachten " staan. Voor mij wel een groot probleem nu, ik gebruik viber zeer veel en deze heeft nu een update maw staat op wachten ... ik kan de app niet meer gebruiken daar hij niet meer high light staat.
Iemand die ons kan helpen?

alvast bedankt

shelfrich 20-03-12 22:20

Hallo

Ook ik heb hetzelfde probleem zelfs verbinding met itunes store mislukt.
Via Istore nog steeds op wachten. Via Itunes en dan app store wel te downloaden en dan via sync op je Ipad of Iphone plaatsen.
Vreemd.

zal wel tijdelijk zijn (hoop ik)

juutje69 21-03-12 19:22

Updates blijven hangen....
 
Hier hetzelfde probleem....alleen met Iphone, niet met Ipad...!!
De updates lopen niet. Aan-uitzetten, resetten...allemaal nix... En dan plotseling later op de dag blijkt er toch geupdate te zijn...:confused:...!!? Irritant, dat wel...:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.