//

Facebook app links probleem

Facebook app links probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft nog iemand het probleem dat er niet meer op facebook links kan geklikt worden die naar HLN en de standaard en dergelijke verwijzen? Je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-12, 13:41
arvidvp arvidvp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Bredene, België
Berichten: 36
Standaard Facebook app links probleem

Heeft nog iemand het probleem dat er niet meer op facebook links kan geklikt worden die naar HLN en de standaard en dergelijke verwijzen? Je kunt er wel op klikken maar dan krijg je constant een melding dat het niet mogelijk om door te verwijzen, namelijk deze:

"Either this application has not configured its mobile url... En dan unable to redirect."

Op de webpagina geeft hij geen probleem, enkel op de mobiele app. Zowel voor ipad als iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-12, 15:36
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Yep, heb ik ook.
  #3  
Oud 21-03-12, 17:25
arvidvp arvidvp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Bredene, België
Berichten: 36
Standaard

Zal dan misschien aan Facebook app zelf liggen?
  #4  
Oud 21-03-12, 18:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arvidvp Bekijk bericht
Heeft nog iemand het probleem dat er niet meer op facebook links kan geklikt worden die naar HLN en de standaard en dergelijke verwijzen? Je kunt er wel op klikken maar dan krijg je constant een melding dat het niet mogelijk om door te verwijzen, namelijk deze:

"Either this application has not configured its mobile url... En dan unable to redirect."

Op de webpagina geeft hij geen probleem, enkel op de mobiele app. Zowel voor ipad als iphone.
Ik gebruik altijd een 3tal facebook apps, werkt de ene nie zoals ik wil op dat moment schakel ik naar de andere over;

facely HD for facebook is een goeie fb app.
  #5  
Oud 22-03-12, 12:24
Redbrick Redbrick is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het nog niet op mijn iPad getest, maar daar heb ik in elk geval een alternatief: Friendly for facebook

Op mijn iPhone 4S werkt de app niet: ik krijg dezelfde melding als TS. Ik had het al eerder deze week. Toen leek verwijderen, opnieuw opstarten en opnieuw installeren te helpen. Gisteren werkte dat niet.

Heeft iemand enig idee? Het is wel heel irritant: zo heb je eigenlijk niks aan Facebook op je phone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Facebook app Caspar iPhone Apps 0 27-08-11 18:54
Probleem met Facebook app VisaliP iPhone Apps 1 08-08-11 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.