//

apps terug zetten naar reperatie

apps terug zetten naar reperatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone later repareren. Nu heb ik een probleem alles wat op mijn iPhone stond staat er weer op behaleven mijn apps (, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-12, 14:07
11a 11a is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Unhappy apps terug zetten naar reperatie

Ik heb mijn iPhone later repareren. Nu heb ik een probleem alles wat op mijn iPhone stond staat er weer op behaleven mijn apps (, wel de apps die ik 'zelf heb gemaakt' van websites van bijv. de apple website, wikipedia)
In mijn iTunes kan ik wel mijn alle apps die ik ooit heb gedownload vinden maar ik krijg ze niet op mijn iPhone. Ik kon wel op het forum vinden dat je ze allemaal opnieuw moet downloaden op zich geen probleem (beetje veel werk maar ja) maar ik ben wel bang dat gegevens die in apps zitten zo als whatsapp en zo heb ik nog een paar apps dan weg zijn..
Wat ik ook erg raar vind is dat ik als ik de kopie heb terug gezet en dat mijn Mac blijf vragen of ik de kopie wil terug zetten of dat ik hem wil configureren als nieuwe iPhone (zie afbeelding)

Wie kan mij helpen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2012-04-04 om 13.39.55.jpg‎ (24,1 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-12, 14:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Waarschijnlijk is het proces van reservekopie terugzetten nog niet klaar.
Dat zou ook verklaren waarom de apps er nog niet op staan en hij opnieuw vraagt of je de reservekopie wil terug zetten.

Staan de apps wel in iTunes?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 04-04-12, 14:42
11a 11a is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

ik vermoed dat dat niet aan de hand, mijn iPhone gaf eerst aan bezig te zijn met terugzetten. dat doet hij nu niet meer. Hij heeft zich zelf daar na opnieuw opgestart. iTunes geeft ook aan gegeven dat de kopie is terug gezet..

ja de apps staan wel op iTunes onder het kopje bibliotheek
  #4  
Oud 04-04-12, 15:07
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Probeer hem eens helemaal opnieuw te "refreshen" laten we maar zeggen.
Oftewel probeer iOS opnieuw te installeren, reservekopie terugzetten en kijk wat er gebeurt!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps terug zetten? juuldeman iPhone Apps 9 11-01-11 08:37
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? Nemisis2003 iPhone algemeen 12 10-08-10 19:39
apps terug zetten op Iphone leenkat iPhone Apps 10 24-02-10 22:07
terug zetten naar 3.1.2. The Unknown Archief 1 14-02-10 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.