//

Apps voor thuis (via WIFI) met 3G gebruiken?

Apps voor thuis (via WIFI) met 3G gebruiken? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb thuis een home control systeem draaien (niko). daar is ook een app van en die draait op mijn Wi-Fi. als ik onderweg ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 15:54
indrukwekkend indrukwekkend is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Apps voor thuis (via Wi-Fi) met 3G gebruiken?

ik heb thuis een home control systeem draaien (niko). daar is ook een app van en die draait op mijn Wi-Fi.

als ik onderweg ben kan ik deze app dus niet bedienen. bestaat er een app die ervoor zorgt dat hij je thuis Wi-Fi simuleert waardoor het met bijvoorbeeld 3G net is alsof ik thuis ben en de app kan gebruiken?

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

grt,
Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen thuis meisje1971 Wi-Fi 15 28-01-13 22:19
Iphone 4s kan opeens geen verbinding maken met de Thuis-Wi-Fi diedemink Wi-Fi 4 11-04-12 12:11
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis DeathSpace Wi-Fi 0 20-05-10 20:57
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! strawberri Archief 1 27-01-10 18:01
Wi-Fi werkt alleen thuis...? drwhoe Archief 6 23-01-08 01:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.