iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/116395-facebook-werkt-niet-meer.html)

ronald24e 15-04-12 21:12

Facebook werkt niet meer
 
Heeft iemand een idee wat er met Facebook aan de hand is?
Als ik op Wi-Fi zit doet de app het niet, al opnieuw geïnstalleerd ed ook de iPhone hersteld maar niets werkt, op dit moment werkt Facebook zelfs niet meer via safari.
Op de iPad werkt het overigens ook niet.

Op 3G werkt alles wel.....

Nu zou je zeggen dat het een instelling in de router ofzo zou moeten zijn maar had daar als niets in verandert en heb nu zelfs mijn router een reset gegeven maar niets werkt.....

Iemand hetzelfde of misschien een oplossing?

KvdS 15-04-12 21:45

Soms kan het verkrijgen van een IP adres anders lopen dan normaal.
Dat heb ik ook gehad met mijn iMac.
Door de iMac op een vast adres te zetten werkte alles weer.

Nu mijn vraag aan jou:
Werkt alleen FaceBook niet meer of kan je ook geen mail ophalen via Wi-Fi?
Als alleen FaceBook niet werkt over Wi-Fi, dan betwijfel ik het op een vast adres je de oplossing zal brengen, maar werken je iPhone en je iPad beide niet via Wi-Fi, dan zou ik eerst weer een reset van de router en de iDevices gaan doen. Kijk dan of FaceBook wel werkt, doet hij het dan nog niet dan zou ik ze op een vast IP adres zetten.

Succes,
Kees.

ronald24e 15-04-12 22:38

Alles werkt behalve Facebook, kan nu trouwens ook niet met Windows laptop op de site van Facebook komen.....
Zag elders op internet overigens wel meer klachten dus ben niet de enige..... Lijkt erop dat er toch iets bij Facebook niet helemaal goed zit waardoor sommige mensen last hebben dat Facebook onbereikbaar is geworden

Maar bedankt voor de tip van vaste ip ik kan het in ieder geval eens proberen

Wally© 15-04-12 22:46

Geen problemen hier met fb...

Zowel de app als op het net...

Ligt dus aan je provider...

knrd 15-04-12 23:16

Hier hetzelfde probleem.. Hij werkt niet op de iPhone 3G & 4 en ook niet op de iMac of PC.

Heb een keer mijn Airport Extreme gereset en toen werkte het weer maar na een aantal minuten is het weer terug bij af..

Of dit ligt aan de provider is mij een vraag.. Bij familie met dezelfde provider werkt het gewoon zoals het moet..

debroei 15-04-12 23:17

Woon je toevallig in de regio leiden en ben je Ziggo abonnee?
Want er is hier een probleem met Facebook. Dit is ook terug te lezen op het Ziggo forum.

knrd 15-04-12 23:24

Regio Den Bosch.
Maar hoe kan het dan zo zijn dat het bij andere wel werkt die ook Ziggo hebben? En dat wanneer ik mijn Airport Extreme reset hij het wel een paar minuten doet.

Toevallig een linkje van dat topic bij Ziggo?
Edit: Al gevonden :) http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=38333

debroei 15-04-12 23:42

Hier kun je meer lezen, maar Google levert ook flink wat hits.
Gebruikers die het ene moment wel kunnen inloggen terwijl 2 min ervoor ze een error kregen.
Hier te lezen.

Ook op FB zelf reacties gelezen van fb gebruikers die niet konden reageren op berichten.

knrd 16-04-12 18:07

..

Edit: Dacht een oplossing te hebben maar dat was dus niet.. :\

Speedy72 16-04-12 19:35

Zelfde probleem hier. UPC aansluiting met Wi-Fi. Niks werkt, ook niet bedraad op PC. Op iPhone wel met 3G evenals mijn Android phone.

Erg vreemd allemaal.

ronald24e 16-04-12 21:10

Ja snap het ook echt nog steeds niet....... Bij de ene UPC klant werkt het wel bij de andere weer niet.....
Overigens is wel duidelijk dat dit bij meerdere providers een probleem is ben ziggo, KPN, UPC en Tele 2 al tegengekomen bij mensen die niet meer op Facebook kunnen

Look4Maddy 19-04-12 17:52

Ik zit zelf ook op Facebook via UPC; via Wi-Fi doet mijn app het niet. (moet zeggen dat als ik op 3G zit dat hij dan ook regelmatig uitvalt!)

Op mijn Windows laptop krijg ik telkens een HTTP-fout 500... enorm balen dus! want moet toegeven, zit toch veel op facebook:P

Pete.Z 22-04-12 12:00

UPC klant hier,Rotterdam, en hetzelfde probleem, maar ook op mijn werk of onderweg lukt het niet om op FB te komen met iPhone en iPad, thuis met iMac, en zowel safari als Firefox werken niet, geven beide een witte pagina, verder niets.
Gekmakend. :mad:

Mingus73 22-04-12 14:24

Inderdaad, ook hier, KPN klant iMac en Ipod over Wi-Fi alleen maar een wit scherm. Benieuwd of er een oplossing is, of dat we op Fb dienen te wachten.

Speedy72 23-04-12 20:46

Via 3G lukt het mij dus wel bij Tmobile. Via UPC lukt het op geen enkele manier.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.