iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   WhatsApp verwijdert berichten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/116498-whatsapp-verwijdert-berichten.html)

ind0wtjuh 17-04-12 15:46

WhatsApp verwijdert berichten
 
Mijn probleem is als volgt:
Ik heb gisteren enkele Whatsapp gesprekken gevoerd. Als ik deze berichten wil teruglezen, staan ze nergens in Whatsapp en lijken ze zijn verwijderd door het programma zelf..

Heeft iemand hier een oplossing voor of zijn er mensen met hetzelfde probleem? Heb dit inmiddels als een aantal keer gehad.

Ik hoor het graag zodat we er misschien samen uit kunnen komen en een oplossing voor het probleem kunnen vinden.

RWK 17-04-12 17:25

In een gesprek naar boven scrollen, en dan Load Earlier Messages ( Laad eerdere berichten )

ind0wtjuh 17-04-12 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 788443)
In een gesprek naar boven scrollen, en dan Load Earlier Messages ( Laad eerdere berichten )

Dat heeft niet te maken met mijn probleem. Daarbij ga je terug in de tijd en ik moet juist vooruit want de berichten van de dagen ervoor zijn wel zichtbaar.

jcmunster 22-04-12 00:53

Ik weet niet of je nog steeds dit probleem hebt, maar sinds gisteren heb ik hetzelfde probleem.
Whatsapp onthoudt geen ingekomen of verstuurde berichten meer. Dus ik dacht misschien ligt het aan hetgeen dat ik teveel data op de applicatie heb (Veel gesprekken, veel berichten). Dus ik ging gesprekken verwijderen, ik sluit w'app af en start het opnieuw op, maar dan staan deze gesprekken gewoon weer terug in mijn lijst.
Is het bij jou al opgelost in de tussentijd?
Ben benieuwd naar een oplossing, want ik vind het zwaar vervelend..

ind0wtjuh 22-04-12 01:57

Ik had het probleem ook dat als ik berichten verwijderde of uit een groepsgesprek ging, vervolgens WhatsApp opnieuw opstartte, dan nam ik gewoon weer deel aan het gesprek..
Heb inmiddels geprobeerd om WhatsApp opnieuw te installeren. Even kijken of dat gaat werken. Heb verder nog geen goede ideeën gehad of oplossingen gevonden..

jcmunster 22-04-12 03:08

Ik denk dat dat de enige optie is, verwijderen en opnieuw installeren..
Laat me even weten of het is gelukt en of hij alles wel weer onthoudt.
Thnx voor je reactie!

ind0wtjuh 22-04-12 20:59

Heb het nu een dag gedaan en meerdere malen een test uitgevoerd om te kijken of de berichten behouden blijven en dat is nu het geval. Hoop dat dit een definitieve oplossing is en voor jou ook gaat helpen

jcmunster 23-04-12 13:35

Oke goed om te weten, thnxx!
Ik wacht zelf nog heel even en sluit mn w'app ook niet meer af.. paar dagen wachten en als het dan nog zo k*t doet, dan zit er niks anders op om de app opnieuw te installeren..

Matt22 02-05-12 19:16

Hebben jullie al resultaat? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem, alleen ik wil eigenlijk niet al mijn berichten verwijderen.

dennisgerwen 02-05-12 20:46

ik heb hetzelfde gehad aantal weken terug, whatsapp verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. in het begin alles kwijt maar daarna nergens meer last van gehad.

jcmunster 03-05-12 01:26

Ik heb enkele dagen geleden ook maar w'app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.. Gesprekken die ik graag wilde behouden heb ik naar mezelf gemaild. Alle gesprekken waren inderdaad helaas verdwenen, alleen de groepsgesprekken waar ik wel in wilde blijven bleven behouden (niet te tekst). Sindsdien heb ik geen problemen meer ondervonden. W'app werkt nu weer prima.

ind0wtjuh 06-05-12 14:47

Had WhatsApp ook enige tijd geleden verwijderd en daarna werkte het voor een aantal weken prima. Zonder problemen dus.
Nu begint het echter weer bij het begin.. Het lijkt er op dat het nog erger is geworden dan vorige keer.

Heb inmiddels al een mail naar WhatsApp zelf gestuurd en er wordt aan gewerkt voor de volgende update wordt er beweerd, maar zulke mooie praatjes heb ik wel vaker gehoord..

Als iemand dus een oplossing heeft gevonden, hoor ik dit graag!

jcmunster 06-05-12 20:00

Oh meen je serieus dat je weer hetzelfde probleem hebt..? Wat een t*ringzooi :(
Ben benieuwd hoe lang het bij mij goed gaat..

ind0wtjuh 06-05-12 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jcmunster (Bericht 792518)
Oh meen je serieus dat je weer hetzelfde probleem hebt..? Wat een t*ringzooi :(
Ben benieuwd hoe lang het bij mij goed gaat..

Ja word er nu wel echt ziek van. Hoop dat het bij jou wel goed gaat!

jcmunster 06-05-12 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ind0wtjuh (Bericht 792519)
Ja word er nu wel echt ziek van. Hoop dat het bij jou wel goed gaat!

Ja tot nu toe wel *ff afkloppen*
laat je weten zodra het weer kxt wordt..

MrFrank 09-05-12 10:49

Ik heb dit probleem inmiddels ook. Heb net een aantal weken een iphone, hiervoor een Samsung Galaxy.Toen nergens last van.

Wanneer ik chatsessies verwijder en later via de dubbelklik op de homebutton de op de achtergrond meedraaiende apps afsluit, dus ook whatsapp dan gaat het volgens mij mis.Wanneer ik dan whatsapp weer aan klik dan staan die verwijderde chatsessies er weer bij en wat ik nog erger vind is dat van de chatsessies die ik niet verwijderd heb de laatste berichten gewoon verdwenen zijn!

Hierboven lees ik ,dat het een idee is om whatsapp te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar dan ben ik chatsessies kwijt en het schijnt wat ik hier lees geen garantie te zijn dat het een paar weken later niet van voor af aan weer begint.

Iemand al een oplossing!?

Bufje 27-05-12 02:46

Heb precies dezelfde problemen, ellende begint alleen als ik oude (groep-)chats probeer te verwijderen, vanaf dat moment werkt niks meer zoals het hoort... Krijg meldingen binnen van groepchats die eigenlijk op 'stil' staan, en als ik dan toch maar die berichten ga teruglezen (in zo'n groep zijn dat er vaak veel) kan ik wel verder scrollen maar laad 'ie telkens dezelfde berichten en ben vaak dus ook een heel deel kwijt.. Dan geen andere optie behalve resetten en als ik Whatsapp vervolgens weer opstart staan alle oude chats die ik had verwijdert er weer keurig tussen :mad:

Heb zelf net ook nog maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice, hoop dat de update verbetering brengt... Als zo te lezen opnieuw installeren ook niet helpt...

MisterNiceguy 27-05-12 23:48

Ook ik heb exact hetzelfde probleem als hierboven, hoop dat er snel een oplossing voor gevonden wordt!

Bufje 30-05-12 10:12

Heb reactie terug van Whatsapp, nog maar even afwachten dus...

Ken V, May 29 20:16 (PDT):
Hi,

Thanks for your message.
Sorry for the delay! We have received many emails recently, and we do our best to answer them all. Thank you for your patience.
Thanks for letting us know about the issues you are experiencing. We apologize for any inconvenience.

This is related to a bug in the current version of WhatsApp that is usually caused by deleting group chats. Please know we are already looking into it; the next version of WhatsApp should fix it. Thank you for your patience and support of WhatsApp.

You can try deleting and reinstalling WhatsApp to reset the chat history database. This will delete all of your chats. Keep in mind that deleting group chats may cause you to experience the same bug again.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!


-ken

ken@whatsapp.com

--


WhatsApp Support Team

BryanWink 28-07-13 02:03

Whatsapp crash verwijderd berichten na afsluiten app
 
Ik heb ook dit probleem met mijn iphone na de update van whatsapp.

Mijn recent gevoerde gesprekken worden verwijderd na afsluiten van de app. Na het opstarten hiervan komen de oude berichten weer terug en zijn de recente berichten verdwenen.

Ook kan ik geen gestuurde foto's bekijken in whatsapp zelf, hij laat dan alleen oude media zien die ooit zijn gestuurd naar die persoon.

Ik heb whatsapp al 4 a 5 keer opnieuw geinstalleerd op mijn telefoon maar helaas helpt het niet. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft of ervaring hiermee.

Zelf dacht ik er aan dat er misschien een limiet op openstaande chats is in whatsapp. Ik heb nu 366 openstaande gesprekken met een aantal verstuurd & ontvangen berichten van ongeveer 800.000. Ik verwijderde dus al een aantal gesprekken om te kijken of dit werkte maar ook na het afsluiten en weer opstarten daarna stonden deze gesprekken weer in de chatlijst.

Alvast bedankt voor de hulp en ervaringen!

Groeten,

Bryan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.