//

plex

plex discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum lezers, Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van het programma PLEX alleen zit ik nu vast en kom geen cm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-12, 00:30
bertone bertone is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard plex

Beste Forum lezers,

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van het programma PLEX alleen zit ik nu vast en kom geen cm verder... binnen mijn privé netwerk gaat het prima..maar daar gaat het mij niet zo om, gezien ik dan gebruik maak van AppleTV het gaat er bij mij juist om bepaalde films te kijken op mijn iPhone of iPad als ik niet binnen mijn netwerk ben..heb er niet zoveel kaas van gegeten.. dus hulp gevraagd.. moet aanpassingen doen aan mijn modem maar ook dat werkt niet.. wie o wie woont in of rond A'dam en zou mij kunnen helpen hiermee.. !!!???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-12, 10:33
Ringo Ringo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

ik ben naar de instellingen van ''plex media server'' gegaan en daar staat ''myPlex'' dan moet je een myPlex account maken en dus inloggen, en ook op myplex inloggen op je iphone/ipad en dan kan je ook buiten de deur kijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Plex & Plex Constellation divanci iPad algemeen 1 31-05-12 03:21
Xbmc, plex of atv flash? PrimeNL Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 29-04-12 17:42
Apple TV 2 PLEX probleem iphoneEd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 08-07-11 18:26
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 21:36
PLEX app BruceSV iPhone Apps 3 10-09-10 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.