//

Muziekapps spelen geen muziek meer af

Muziekapps spelen geen muziek meer af discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik net muziek wilde gaan luisteren, bleek dat de iPod-app van m'n iPod touch geen muziek meer afspeelt. Als ik op de play-knop tik, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-12, 02:06
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard Muziekapps spelen geen muziek meer af

Toen ik net muziek wilde gaan luisteren, bleek dat de iPod-app van m'n iPod touch geen muziek meer afspeelt. Als ik op de play-knop tik, verschijnt wel gewoon een icoontje in de statusbalk en de knop verandert in de app ook gewoon in een pauze-knop. In het multitaskingmenu en het lockscreen gebeurt dit echter niet.

Ik heb m'n iPod al opnieuw opgestart, wat niet werkte. Ook het installeren van een andere app voor het afspelen van muziek hielp niet.

Iemand die me hiermee kan helpen? Zou fijn zijn.

Het vreemde is trouwens dat het afspelen van filmpjes en media in de iTunes Store (iOS variant natuurlijk) wel werkt.
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Oude muziek niet meer af te spelen na update ios 5.0 daaaan25 Muziek, foto & video 4 26-10-11 14:13
Muziek niet af te spelen onder IOS5 wimzuidberg Muziek, foto & video 0 21-10-11 15:48
Geen muziek meer! jailbreakme Muziek, foto & video 5 25-02-11 00:46
Gezocht: timer om muziek af te spelen janvanarkel iPhone Apps 5 07-09-10 00:01
muziek spelen tijdens spel Colburners Muziek, foto & video 5 01-08-09 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.