iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Slechtste app ever... ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/119299-slechtste-app-ever.html)

MCNO 30-05-12 11:44

Slechtste app ever... ?
 
Omdat ik me al een tijdje erger aan de slechte kwaliteit van sommige apps dit topic.

Smaken verschillen natuurlijk, en versie 1.0 is ongetwijfeld bug gevoeliger dan versie 99.9 maar sommige bedrijven (laten) wel hele slechte apps toe.
  1. Marktplaats

De app crashed nog steeds elke dag wel, we zitten op versie 1.6.5.

Verder wordt is als gebruiker beperkt(!) in mijn handelen, b.v. een aantal zaken wat op de site kan werkt niet in de app, maar zelfs niet in de mobiele versie van internet.
  • Alle advertenties van adverteerder ontbreekt
  • Aantal jaren actief adverteerder ontbreekt
  • Eigen advertentie aanpassen ontbreekt
  • Syncen van bewaarde advertenties e.d. van eigen account werkt niet
  • etc. etc.

Rhan 30-05-12 13:08

Facebook.

Het werkt ontiegelijk langzaam.
En meestal gewoon niet.
Ook veel errors.

WDS001 30-05-12 13:56

Facebook moet inderdaad zowat de slechtste app zijn die op mijn iPhone staat. Jammer genoeg is er geen waardig alternatief, waardoor ik de app toch dagelijks blijf gebruiken.

Bobby007 04-06-12 15:38

Zéér slechte app is "Veilingen" versie 2.4 van vakantieveilingen. Wat een ergernis is deze App, regelmatig crasht de App logt je spontaan uit, waardoor je terug moet naar het inlog proces en zodoende een bod niet meer op tijd kan plaatsen. Als je bijvoorbeeld in de laatste 10 seconden wil bieden komt de melding dat het al gesloten is en je niet meer kan bieden. De App loopt achter op biedingen die op een PC/Mac plaats vinden dus is er geen sprake van synchronisatie. Ook de reacties bij de reviews en ratings in iTunes Store --> App Store laat niets te raden over, heel veel geklaag en ongemak m.b.t. deze App
Deze App klrijgt dan ook maar een matige 2 en halve ster in iTunes "App Store - Veilingen

I Xyzyx I 04-06-12 16:40

De YouTube app van Apple zelf. Stabiel dat wel maar kwa functies uitvde middeleeuwen. Niet kunnen reageren op privé berichten, t niet kunnen klikken op iemands naam en dan naar zijn kanaal gelinked worden laat staan t missen van een 'antwoord' mogelijkheid bij t commentaar is voor mij, als iemand die filmpjes upload, t meest irritante.

glennseegers 04-06-12 18:32

ITV voor iphone, is er ook zo een in de beschrijving staat dat er 'binnenkort' tv mee te kijken is. Maar dat staat er ook al een jaar of wat. Verder is de app ook nog eens super traag.

Bubbly 05-06-12 04:02

De meest slechte apps die ik ooit heb gezien staan natuurlijk al lang niet meer op mijn iPhone. De app die ik wel nog gebruik en waar ik geen goed woord voor over heb is Facebook. Slechtste. App. Ever.

imoker 05-06-12 14:21

1 die niet te verwijderen is: Kiosk, elke tijdschrift en krant etc brengt een app uit, Apple zou dat moeten verbieden.

Youtube-app van apple zelf, zou wel wat meer mogelijkheden mogen hebben.
Zoals bijvoorbeeld: Uploaden, aangezien er een camera op de iphone zit.
of zoals hierboven al werd genoemd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.