//

whats app werkt niet volledig bij niet online zijn

whats app werkt niet volledig bij niet online zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) whatsapp werkt op mijn iphone prima zolang ik online ben! Stuurt iemand een berichtje gaat er keurig een geluidje/signaal af. Wanneer ik een tijdje niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-12, 01:28
adboer adboer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 18
Standaard whats app werkt niet volledig bij niet online zijn

whatsapp werkt op mijn iphone prima zolang ik online ben! Stuurt iemand een berichtje gaat er keurig een geluidje/signaal af. Wanneer ik een tijdje niets gedaan heb en iemand wil mij een berichtje sturen krijgt die te lezen: "laatst gezien ..............". Wanneer die persoon mij een berichtje stuurt gaat er geen geluidje/signaal af op mijn iphone. Op het moment dat ik de iphone en vervolgens whatsapp open zie ik dat er berichten zijn. Ik wil graag een situatie dat er een geluidje/signaal wordt gegeven ondanks dat de iphone een tijdje ongebruikt op de tafel ligt. Voor de goede orde deze wens werkt wel voor bijvoorbeeld hotmail.
Ik heb inmiddels alle instellingen die op dit forum worden genoemd en gerelateerd zijn aan whatsapp wel geprobeerd maar helaas geen resultaat. Mogelijk is er voortschrijdend inzicht om het probleem op te lossen. Wie heeft de missing tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-12, 08:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je ontvangt geen push notificaties van Whatsapp. Ontvang je wel push notificaties van andere apps?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 25-06-12, 09:58
adboer adboer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 18
Standaard

Ik ontvang wel pushnotificaties voor andere apps. Deze werken ook wanneer het toestel an Whatsapp al een tijdje "werkloos" op de tafel ligt. Voor whatsapp werkt de pushnotificatie ook wel maar alleen wanneer het toestel "actief" is!! (er van uitgaande dat de pushnotificatie het probleem veroorzaakt).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
whats app werkt langzaam met Wi-Fi rijokide Wi-Fi 1 20-03-11 15:17
Melding bij nieuw bericht Whats App Ann1 iPhone Apps 2 04-01-11 16:36
cydia thema werkt niet volledig omed4life Jailbreak apps en thema's 1 06-06-10 11:02
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? snipje iPhone Apps 1 18-05-10 22:04
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.