iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App kwijt en moet opnieuw betalen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/121284-app-kwijt-moet-opnieuw-betalen.html)

fiepje 01-07-12 19:08

App kwijt en moet opnieuw betalen?
 
Ik heb andere topics al doorgelezen maar daar vond ik geen oplossing.

Ik ben, na een hoop gedoe, 2 betaalde Apps kwijt.
1 ervan kan ik niet meer vinden in de AppStore en de andere wel maar daar zou ik dan opnieuw voor moeten betalen.
Ik weet dat dat niet hoeft, dus ik heb bij mijn aankopen gekeken maar daar staan ze (allebei) ineens niet meer bij!
Ik gebruik hetzelfde account, de pc is gemachtigd, alles klopt.
Behalve dat ze ineens niet meer bij mijn aankopen staan en ik er dus opnieuw voor moet betalen.
Snapt iemand dit? Want ik ga niet weer €4,- per App neerleggen om ze opnieuw te installeren.

BVD!

wouter1981 02-07-12 08:42

Als de app niet meer in de Appstore staat kun je hem helaas niet meer downloaden. Zolang een eerder gekochte app nog in de Appstore staat kun je deze (met dezelfde AppleID!) opnieuw downloaden.

Doe dit via "Aankopen" op het tabblad "Updates" in de Appstore op je iPhone. Je kunt de desbetreffende app ook gewoon opzoeken en als de prijs van de app veranderd in "installeer" dan betekent dit dat je de app al eerder hebt aangeschaft.

fiepje 02-07-12 12:54

Daar was ik al bang voor.

Ja, dat lukt dus niet. Hij staat niet tussen mijn aankopen en hij geeft ook niet aan dat ik hem eerder geïnstalleerd heb gehad. :confused:
Vreemd.

Thnx voor je reactie. :)

WDS001 02-07-12 13:16

Gebruik je wel hetzelfde App Store account (Apple ID)?

fiepje 02-07-12 19:18

Ja, ik heb ook maar 1 account, dus daarom snap ik het ook niet. :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.