//

Apps laden niet

Apps laden niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi mensen, Ik heb al dagen lang dat er op mn ipad 3 (nieuwste firmware geen jailbreak) geen aps downloaden. Ze blijven op wachten staan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-12, 08:00
Nofx Nofx is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Allie
Berichten: 10
Standaard Apps laden niet

Hi mensen,

Ik heb al dagen lang dat er op mn ipad 3 (nieuwste firmware geen jailbreak) geen aps downloaden. Ze blijven op wachten staan.

Al ingelogd + uitgelogd in de appstore (Mag niet baten) Internet werkt verder perfect, heeft ook geen effect als ik inlog op een andere Wi-Fi. Wat te doen ?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-12, 07:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien helpt het als je een ladende app even op pauze zet door hem aan te raken? Daarna nogmaals aanraken en hopelijk gaat ie dan wel door met downloaden. Het wil ook wel eens helpen als je een van de haperende apps verwijdert.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 05-07-12, 23:33
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde op m'n iPhone 4. O.a. bij SoundHound had ik het. Net even geprobeerd om die app te verwijderen, maar vervolgens kan ik hem dus ook niet eens meer installeren! Dat is knap beroerd.

Ik heb ook een 'laadbalk' in beeld van bepaalde mappen. Maar als ik dan de map met apps open, is er geen app waar die laadbalk nog steeds bij hoort. Ik snap er niets van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. Sereentj iPhone algemeen 2 16-04-12 12:28
Apps blijven laden, icoon gedimd.. Boosterz iPhone Apps 2 10-10-11 23:43
Laden en nog eens laden Franky1234 iPhone Apps 0 03-06-11 16:33
Apps laden niet, icoontjes staan er al wel (gedimd) thefreeze iPhone Apps 4 14-04-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.