//

Twitter for iPhone Mention tab refresht niet automatisch.

Twitter for iPhone Mention tab refresht niet automatisch. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze 'bug' heb ik in januari al voorgesteld aan Twitter, waarop zij reageerden dat ze deze gingen oplossen. Inmiddels is het eind juli, twee updates ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-12, 13:02
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard Twitter for iPhone Mention tab refresht niet automatisch.

Deze 'bug' heb ik in januari al voorgesteld aan Twitter, waarop zij reageerden dat ze deze gingen oplossen. Inmiddels is het eind juli, twee updates verder en de bug zit er nog altijd in waardoor ik Twitter nogmaals heb geconfronteerd. Maar aangezien ik weinig geloof heb dat deze bug wordt opgelost, maak ik maar een nieuwe thread aan op dit forum. Wellicht dat iemand van jullie aan tip tot oplossing voor mij heeft. Hieronder volgt meer duidelijkheid wat de bug betreft:

Wanneer ik de Twitter applicatie voor me heb en ik scroll door mijn TimeLine, zie ik in de statusbar dat ik een nieuwe vermelding heb. Wanneer ik er niet op klik en gewoon nog in mijn TL bezig ben, wordt het Connect Tabje (Mentionlijst tab) niet voorzien van het blauwe punt-notificatielichtje. Het lijkt er dus op dat de mentionlijst niet automatisch wordt refreshed/voorzien van nieuwe mentions. Wanneer ik vervolgens naar de Connect Tab ga om mijn mentions in te zien, zie ik de nieuwe(re) niet. Ik moet de lijst handmatig refreshen om deze te zien te krijgen.

Vervolgens heb ik de HTC One X -runnend op Android- van mijn broer gepakt en andere mensen met Android gevraagd om hetzelfde te testen. Echter, deze mensen krijgt wel gelijk het blauw notificatiepuntje in de Connect Tab te zien, bij het krijgen van een nieuwe vermelding. Daarnaast heb ik Tweetbot getest om te zien of het aan iOS zou liggen, maar bij Tweetbot werkt het gewoon fantastisch. Het ligt dus puur aan de applicatie van Twitter.

Ik heb vanalles geprobeerd. Het verwijderen van mijn safari cache, verwijderen van mijn account, her-installatie van de applicatie. Helaas hebben deze acties geen baat gehad. Natuurlijk is het geen groot probleem en kan ik van een mug een olifant maken, maar ik kijk graag altijd naar de tabs aangezien ik niet altijd met de telefoon bezig ben wanneer ik de Twitter applicatie heb geopend. Dus nu volgt mijn vraag: Wie erkend hetzelfde probleem en heeft hier een fix voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-12, 18:39
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Niemand? >
  #3  
Oud 23-07-12, 11:40
danny0919 danny0919 is offline
• iOS 13.3
• 10.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 12
Standaard

Dus als ik goed begrijp refresht de mention tab niet automatisch?? Dat is bij mij ook zo! Zelfs m'n TL refresht ook niet automatisch op Twitter! Daarom gebruik ik Tweetbot!
  #4  
Oud 23-07-12, 12:00
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny0919 Bekijk bericht
Dus als ik goed begrijp refresht de mention tab niet automatisch?? Dat is bij mij ook zo! Zelfs m'n TL refresht ook niet automatisch op Twitter! Daarom gebruik ik Tweetbot!
Klopt helemaal. De TL refresht bij mij 1x in de zoveel tijd als ik geluk heb. Dit stoort bij mij ontzettend haha :') Tweetbot is nice qua features maar ik mis de slide-to-reply, al is dat makkelijk op te lossen door tripple tap. Daarnaast spreekt het uiterlijk me niet bepaald aan >;(
  #5  
Oud 23-07-12, 13:07
danny0919 danny0919 is offline
• iOS 13.3
• 10.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 12
Standaard

Dat is bij mij het enige minpunt dat Tweetbot geen slide-to-reply heeft! Volgens mij ligt het aan de app zelf dat twitter geen auto-refresh heeft bij mention tab!
  #6  
Oud 23-07-12, 13:17
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Klopt en twitter doet niks met de gegeven feedback :') Dat is vanaf dat ze de nieuwe layout hebben, voorheen deed ie het perfect..
  #7  
Oud 23-07-12, 13:30
danny0919 danny0919 is offline
• iOS 13.3
• 10.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 12
Standaard

Klopt idd... Ik vind de oude lay-out veel makkelijker en sneller En sinds de nieuwe lay-out reageert ie wat trager! (bij mij dan)
  #8  
Oud 23-07-12, 13:36
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Sneller is ie bij mij nu wel zover ik me kan herinneren. Jammer genoeg zijn vele vorige features eruit gehaald om de een of andere reden.
  #9  
Oud 25-07-12, 10:18
dalin2012 dalin2012 is offline
• iOS 2.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard moncler jackets outlet uk

Ik ben al op zoek naar een goede zet. Mijn ogen vielen hier. Dit kan niet alleen tillen. Je overal, of hoe is dit mogelijk? Dank u bij voorbaat.






air max shop

nike sb sale

nike air classic

all stars schoenen online
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer refresht niet Impact iPhone algemeen 3 03-07-08 22:25
Installer Refresht niet!! Stefanboyy95 Jailbreak apps en thema's 15 14-04-08 19:39
Installer.app Refresht Niet!! HELP!!! Stefanboyy95 Archief 1 27-03-08 18:22
1.1.3 installer refresht niet roelofk iPhone algemeen 4 01-02-08 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.