//

Ziggo tv kijken

Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook nog een ipad2 die wel jailbroken is. Ik ben bereid om deze te herstellen (Onze zoon kijkt veel tv via Ipad) maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-08-12, 22:34
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Ik heb ook nog een ipad2 die wel jailbroken is. Ik ben bereid om deze te herstellen (Onze zoon kijkt veel tv via Ipad) maar er is volgens mij geen garantie dat deze dan wel werkt, gezien de non jailbroken iphone!
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-08-12, 23:04
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmi Bekijk bericht
Net gebeld met ziggo, hun eerste vraag was of de new iPad een jailbreak had. Zoja dan was het inderdaad niet mogelijk vanwege aangescherpte veiligheid (bang dat mensen met een KPN abbo ook konden gaan kijken)
Ik heb mijn zwager gebeld met een new iPad zonder jb en daar werkt het wel!


bullshit is dat. werkt op IP dus kpn klanten kunnen sowieso niets met die app. bel ze morgen zelf even op. afzetters... beetje liegen tegen klanten
  #43  
Oud 10-08-12, 23:27
bakman bakman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

als je een vpn thuis hebt draaien, kun je sowieso op elk netwerk ziggo kijken, ze hopen natuurlijk dat niet al te veel mensen dat gaan doen
  #44  
Oud 11-08-12, 00:08
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
als je een vpn thuis hebt draaien, kun je sowieso op elk netwerk ziggo kijken, ze hopen natuurlijk dat niet al te veel mensen dat gaan doen

Jep, maar ziggo merkt t helemaal niet als we dat via een vpn doen. Een vpn kan je ook instellen op een niet jailbroken device. Is dus ook een beetje zinloos.
  #45  
Oud 11-08-12, 00:20
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Bekijk bericht
Die app maakt het mogelijk om op gejailbreakde apparaten toch beveiligde DRM streams te kunnen bekijken in apps.
Hebben we dan nog wat aan bovenstaande optie?
Was makkelijker geweest als ze bijvb voor 1,2,3, hadden gezegd geen beveiliging. En voor de rest van de zenders inloggen met je Ziggo account binnen de app.
Jammer dit, nu bepaalt Ziggo of je wel of niet kunt Jailbreaken. Het komt er op neer dag wanneer je Ziggo wilt bekijken een JB dus niet mogelijk is. Lekker is dat...
  #46  
Oud 11-08-12, 09:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Jammer dit, nu bepaalt Ziggo of je wel of niet kunt Jailbreaken.
Daar gaan we weer. Niet Ziggo bepaalt of je kan jailbreaken, dat bepaal jij en jij alleen

Er zijn nog apps die niet werken als het iDevice jailbroken is, Bluefire Reader om maar één voorbeeld te noemen.

Ik ben gisteren twee uur bezig geweest met een ARM disassembler en een Hex Editor om in de Ziggo TV.app iets te vinden dat er op wijst of er een jailbreak detectie in de app aanwezig is. Ik heb niets gevonden dat daar op kan wijzen, wat niet per definitie betekent dat er niet zoiets in zit. Ik kan alleen maar zoeken op de detectie methodes die mij bekend zijn.

Ik heb wel de "TV Kijken niet mogelijk......." boodschap gevonden maar niets dat er op wijst dat die boodschap door een bekende jailbreak detectie getriggerd wordt. Om er achter te komen wat die boodschap wel activeert en onder welke condities moet ik nog door een paar honderd lijnen met assembler code en het is maar de vraag of dat de moeite waard is.

Bovendien, ook een iPad zonder jailbreak krijgt hier de boodschap "TV Kijken niet mogelijk.......".
  #47  
Oud 11-08-12, 09:53
joostvv2 joostvv2 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 9
Standaard

Ziggo zelf heeft problemen denk. Ook ziggo onderdelen in eredivisielive app oa werkt niet. Daar melden ze dat je door een storing niet kan inloggen via ziggo Dus ik wacht gewoon ff tot dat het wel doet. En kijk nog eens.
  #48  
Oud 11-08-12, 11:41
janpatatje janpatatje is offline
• iOS 1.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik vind het grenzen aan onbeschoftheid en arrogantie ten top om JB apparaten te "bannen".
Ik kan nog steeds en iedere keer zonder problemen kijken naar Ziggo Live TV met de ipad 1 zonder JB van mijn vrouw. Mijn eigen ipad2 met JB werkt NIET.

Ik heb xCon geinstalleeerd en het werkt nog steeds niet. Hopelijk bouwt de ontwikkelaar steun in voor de Ziggo app.

Als dit niet opgelost wordt dan ga ik over naar KPN "alles-in-een"

ps. eigenlijk ben ik helemaal android maar helaas bestaat de Ziggo app niet voor Android vandaar dat ik een ipad 2 heb aangeschaft.

In ieder geval begrijp ik nu waaarom die android app maar niet komt.
  #49  
Oud 11-08-12, 11:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janpatatje Bekijk bericht
ps. eigenlijk ben ik helemaal android.......
Als jij helemaal Android bent zie jij er dan ook uit zoals dit rare mannetje

  #50  
Oud 11-08-12, 12:17
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janpatatje Bekijk bericht
Ik vind het grenzen aan onbeschoftheid en arrogantie ten top om JB apparaten te "bannen".
Ik kan nog steeds en iedere keer zonder problemen kijken naar Ziggo Live TV met de ipad 1 zonder JB van mijn vrouw. Mijn eigen ipad2 met JB werkt NIET.

Ik heb xCon geinstalleeerd en het werkt nog steeds niet. Hopelijk bouwt de ontwikkelaar steun in voor de Ziggo app.

Als dit niet opgelost wordt dan ga ik over naar KPN "alles-in-een"

ps. eigenlijk ben ik helemaal android maar helaas bestaat de Ziggo app niet voor Android vandaar dat ik een ipad 2 heb aangeschaft.

In ieder geval begrijp ik nu waaarom die android app maar niet komt.
Heb ook Android gehad. Was er na een tijdje een beetje klaar mee..
Liefst hier ook over naar KPN. Jammer genoeg moet je dan bij elke TV een decoder hebben en werken de huidige decoders-ci-modules niet meer.....(4 tv's)


EDIT:

Gebeld met Ziggo. Ik krijg te horen dat dit komt door de "aangescherpte regels" van die app. Die zijn door Ziggo gemaakt. Dus Ziggo bepaalt idd of je je telefoon jailbreaked of niet. (BELACHELIJK!!!) Ook al heb je die aangescherpte regels niet geaccepteerd. (Juridische procedure?)

Dit word ook niet opgelost door Ziggo...
Er moet dus een manier zijn dat die app toegevoegd word aan de xCon ondersteuning.

EDIT 2:

Dit krijg ik als ik die stream in safari open.

Laatst gewijzigd door kevinwalter; 11-08-12 om 13:03.
  #51  
Oud 11-08-12, 13:49
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Maar werd er dan daadwerkelijk zon misbruik van gemaakt?
En inderdaad mijn keuze wel of niet Jailbreaken wordt door mij gemaakt, maar Timosha het wordt wel degelijk beïnvloed op een negatieve manier in dit geval door Ziggo.
Ik zie het als de postbode die niet wil bezorgen in een blauwe brievenbus alleen rode.
Dus als ik blauw kies dan is die keus aan mij maar geolg is dan wel ik krijg geen post meer.
En dit zonder dat mij de noodzaak wordt uitgelegd of duidelijk gemaakt.
Dit is niet klantvriendelijk opgelost, maar voor Ziggo een oplossing die ws simpel en effectief is.
Jammer dit, nou ja gelukkig heb ik nog een slingbox staan. Kijk ik wel naar mijn eigen zenders , zijner gelijk een stuk meer ook

Laatst gewijzigd door debroei; 11-08-12 om 23:44.
  #52  
Oud 11-08-12, 14:00
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Bekijk bericht
Dus Ziggo bepaalt idd of je je telefoon jailbreaked of niet.
Nu draai je het een beetje om...

Je hoeft de Ziggo diensten niet te gebruiken. Wil je dat wel (jouw keuze) dan kunnen zij daar voorwaarden aan stellen (zoals geen jailbreak).

(ik zou het zelf overigens ook vervelend vinden als een van mijn dienstverleners een dergelijke beperking oplegt)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #53  
Oud 11-08-12, 14:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De algemene teneur in deze draad gaat de verkeerde kant op. Het is de teneur van de Grote Verongelijkten en de Zwaar Benadeelden

In de veronderstelling dat het probleem in de app zelf zit en met de wetenschap dat het vroeger wel werkte heb ik nog een test gedaan.

De huidige app is Ziggo TV 2.3.0.app van 11-7-2012. Met Time Machine heb ik Ziggo TV 2.2.0.app van 27-3-2012 teruggezet in de iTunes Bibliotheek.

Dan op één iPad met jailbreak en op één iPad zonder jailbreak Ziggo TV 2.3.0 gewist en met iTunes Ziggo TV 2.2.0 op beide iPads teruggezet.

Resultaat? Idem dito. Het werkt op beide iPads niet. Er moet dus een ander mechanisme in het spel zijn.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-08-12 om 18:22.
  #54  
Oud 11-08-12, 14:12
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Nu draai je het een beetje om...

Je hoeft de Ziggo diensten niet te gebruiken. Wil je dat wel (jouw keuze) dan kunnen zij daar voorwaarden aan stellen (zoals geen jailbreak).

(ik zou het zelf overigens ook vervelend vinden als een van mijn dienstverleners een dergelijke beperking oplegt)
T probleem is dat ik met de vorige voorwaarden ben ingestemd. Nu hebben zei die veranderd zonder mij op de hoogte te stellen. Dat mag gewoon niet. Als er in hun vorige voorwaarden stonden dat zei ten alle tijden de voorwaarden mogen aanpassen, is die hele voorwaarden niet geldig. Dat mag namelijk niet volgens de wet.


(Ziggo TV app)
This App is capable to:
inspected by iFunbox (http://i-funbox.com)
Play Sound/Trigger Vibration
Access User Photo or Video
Play Video
Access Internet
Track Internet Connectivity
Behave like a Network Server
Access Network (TCP)
Access Network (UDP)
Show Push Notification
Display Map (Google)
Prompt for sending SMS/Email
Connect to Twitter
Access User Location (GPS)
Access OS Kernel Infomation
Browse Native File System

Die onderste 2 lijken verdacht..
  #55  
Oud 11-08-12, 16:57
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Nu draai je het een beetje om...

Je hoeft de Ziggo diensten niet te gebruiken. Wil je dat wel (jouw keuze) dan kunnen zij daar voorwaarden aan stellen (zoals geen jailbreak).

(ik zou het zelf overigens ook vervelend vinden als een van mijn dienstverleners een dergelijke beperking oplegt)
Ook is dit nooit gecommuniceerd,tevens is de noodzaak mij niet bekend.
Andere kant van het verhaal zou kunnen zijn dat ik Ziggo klant, geen gebruik zouden kunnen maken van deze service doordat niet Ziggo klanten gebruik maken van de Ziggo internet tv service.
Een uitleg als deze zou het voor mij acceptabel zijn geweest.
Nu zitten we hier met een app die niet werkt, en veel vragen en onduidelijkheden. Daar uit voort komt mijn teleurstelling .
  #56  
Oud 11-08-12, 17:16
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

xCon - The iPhone Wiki

Hier staan alle apps die gesupported worden. Ik denk dat dit met ziggo niet gaat werken. (check de SkyGo app)

https://github.com/n00neimp0rtant/xCon-Issues/issues/75

Enn bij erg veel mensen werkt t niet.




Laatst gewijzigd door kevinwalter; 11-08-12 om 17:33.
  #57  
Oud 11-08-12, 21:32
Nobodie Nobodie is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Deze reactie van Ziggo klantenservice ontvangen:


Geachte heer xxxxxxx,


U heeft ons een mail gestuurd over problemen met de ontvangst van Live TV via uw Ipad.

Wij hebben geconstateerd dat klanten met een softwareversie op de Ipad met een 'jailbreak' problemen met de ontvangst hebben. Jailbreak is een gekraakte variant van de Apple software. Klanten zonder deze 'jailbreak' kunnen wel weer gebruik maken van de App. Voor u is het van belang om na te gaan of u ook een jailbreak versie heeft. Is dat niet het geval dan adviseer ik u om met ons contact op te nemen via het gratis nummer 1200 voor verdere analyse. Als u wel een jailbreak versie heeft dan geven wij helaas geen ondersteuning op de App.

Heeft u nog vragen? Ga dan naar www.ziggo.nl/klantenservice voor informatie over onze producten en diensten. Stel hier uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat*24 uur per dag*voor u klaar.


Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice.
  #58  
Oud 11-08-12, 22:21
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Ze moeten eens meelezen dan hier bij Ziggo. Er zijn zat non JB devices waarbij de Ziggo app niet werkt!
  #59  
Oud 11-08-12, 22:23
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Geen reden waarom ^^

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 augustus 2012 om 21:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobodie Bekijk bericht
Deze reactie van Ziggo klantenservice ontvangen:


Geachte heer xxxxxxx,


U heeft ons een mail gestuurd over problemen met de ontvangst van Live TV via uw Ipad.

Wij hebben geconstateerd dat klanten met een softwareversie op de Ipad met een 'jailbreak' problemen met de ontvangst hebben. Jailbreak is een gekraakte variant van de Apple software. Klanten zonder deze 'jailbreak' kunnen wel weer gebruik maken van de App. Voor u is het van belang om na te gaan of u ook een jailbreak versie heeft. Is dat niet het geval dan adviseer ik u om met ons contact op te nemen via het gratis nummer 1200 voor verdere analyse. Als u wel een jailbreak versie heeft dan geven wij helaas geen ondersteuning op de App.

Heeft u nog vragen? Ga dan naar www.ziggo.nl/klantenservice voor informatie over onze producten en diensten. Stel hier uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat*24 uur per dag*voor u klaar.


Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice.
Geen reden waarom!
  #60  
Oud 11-08-12, 22:29
Silverspoon Silverspoon is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Jailbroken iPad: werkt niet. iPad gereset: werkt wel.
100% zeker dus dat het aan de jailbreak ligt! Gebruikte JB niet, maar vind het echt belachelijk. JB is niet verboden, dus ik ben heel erg benieuwd of er tegenwoordig echt een check in zit op JB.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onderweg tv kijken met ziggo . the-carpediem iPhone Apps 6 17-09-12 18:00
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- MauroDG iPad algemeen 100 04-01-12 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.