//

Ziggo tv kijken

Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter https://github.com/n00neimp0rtant/xCon-Issues/issues/75 Laat die jongens maar doen die vinden wel een oplossing en dan moet ik mijn vingers niet verbranden Overigens, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 13-08-12, 14:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Bekijk bericht
Laat die jongens maar doen die vinden wel een oplossing en dan moet ik mijn vingers niet verbranden Overigens, ik ben alles behalve een "dutch guy".

PS:
Citaat:
/etc and /var/lib is part of iOS. I think it probably checks for other things. We will work it when we get the chance.
Helemaal juist Er wordt gekeken naar /private/etc/dpkg en /private/var/lib/dpkg en dat is écht geen onderdeel van iOS
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 13-08-12, 14:59
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Laat die jongens maar doen die vinden wel een oplossing en dan moet ik mijn vingers niet verbranden
Oke, Kan je misschien exact vertellen wat je veranderd hebt om het werkend te krijgen? Kan trouwens op dit topic geen restrictie dat hij alleen beschikbaar is voor geregistreerde gebruikers? Ziggo kan ook blij meelezen...

Edit:

Wat ben je dan?
  #83  
Oud 13-08-12, 15:28
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Bekijk bericht
Mogen wij hem niet hebben?
Of moeten we dan onze eigen config file van de app er in doen? (zonder jou app id)

https://github.com/n00neimp0rtant/xCon-Issues/issues/75
Na dat te hebben gelezen, besef ik dat het Engels van veel Nederlanders prut is

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 15:30 ----------

Niet van jou hoor, maar van die andere Nederlander... Sorry, ik ben een "grammar nazi"
  #84  
Oud 13-08-12, 15:32
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alia9806 Bekijk bericht
Na dat te hebben gelezen, besef ik dat het Engels van veel Nederlanders prut is

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 15:30 ----------

Niet van jou hoor, maar van die andere Nederlander... Sorry, ik ben een "grammar nazi"
Ik ben ook erg hoor.. Maar deze spant de kroon.

Code:
I woud line to ask you to makethis app werking. The app is starting normal. But wen starting the streaming from the TV Cannes, the app displays an error als mentioned above. Not on an un-jailbreaked device, only on à jailbreaked iPad.
By the way. The streaming is only worked on à Ziggo Wi-Fi network.
  #85  
Oud 13-08-12, 16:12
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Bekijk bericht
Ik ben ook erg hoor.. Maar deze spant de kroon.

Code:
I woud line to ask you to makethis app werking. The app is starting normal. But wen starting the streaming from the TV Cannes, the app displays an error als mentioned above. Not on an un-jailbreaked device, only on à jailbreaked iPad.
By the way. The streaming is only worked on à Ziggo Wi-Fi network.
Die bedoelde ik...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 16:55 ----------

Zijn die bestanden waar de App naar zoekt essentieel? Anders zouden we ze kunnen wissen... Ik neem aan van wel, maar Timosha: Jij hebt ze wel op een iphone 4 zonder jailbreak omdat je een reservekopie er op hebt gezet zei je toch? Kan jij ze wel wissen of verpest je dan nog steeds je device? Kortom: kan je als je die bestanden hebt, maar geen jailbreak, ze wissen, of levert dat problemen?
  #86  
Oud 13-08-12, 17:24
aikoN aikoN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Goed werk Timosha! Ik heb er de afgelopen dagen ook wat tijd in gestoken, maar was nog niet met de decompiler aan de slag gegaan. Ik was vooral benieuwd of ik de communicatie met de Ziggo servers kon ontrafelen. Misschien dat daar (ook) een oplossing te vinden is... Ik had in ieder geval met de nieuwe App (2.3.0) de oude streams werkend. Ze hebben daar alleen een still image met een upgrade-mededeling op geplaatst.

Ben erg benieuwd of jouw oplossing ook werkt voor de iPad. Ik heb op mijn iPad al even geprobeerd om de 2 dpkg paths (tijdelijk) te hernoemen, maar dat leverde niet direct een werkende stream op. Ik hoor het graag als ik iets voor je uit kan proberen.

Succes in ieder geval!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 16:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alia9806 Bekijk bericht
Die bedoelde ik...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 16:55 ----------

Zijn die bestanden waar de App naar zoekt essentieel? Anders zouden we ze kunnen wissen... Ik neem aan van wel, maar Timosha: Jij hebt ze wel op een iphone 4 zonder jailbreak omdat je een reservekopie er op hebt gezet zei je toch? Kan jij ze wel wissen of verpest je dan nog steeds je device? Kortom: kan je als je die bestanden hebt, maar geen jailbreak, ze wissen, of levert dat problemen?
Hoe wil je ze wissen zonder jailbreak?
  #87  
Oud 13-08-12, 17:28
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Op mijn gejailbreakte iPhone heb ik nu beeld en geluid op NL1 ,2,3. De rest van de zenders nog steeds de melding niet beschikbaar. Zeer merkwaardig.
iPad werken de andere zenders wel, maar vallen deze binnen enkele minuten uit/ stil.
Afgelopen week ook verschillende malen hick ups gehad met de app.

Edit: net even korte periode beeld op Rtl5 op iPhone, lijkt dus wel wat achter de schermen te gebeuren. Ofis dit valse hoop?
  #88  
Oud 13-08-12, 17:57
maureeen maureeen is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Twente
Berichten: 52
Standaard

Ik heb nu overal beeld op mijn gejailbreakde iphone... Geen idee voor hoe lang...
  #89  
Oud 13-08-12, 18:05
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aikoN Bekijk bericht
Goed werk Timosha! Ik heb er de afgelopen dagen ook wat tijd in gestoken, maar was nog niet met de decompiler aan de slag gegaan. Ik was vooral benieuwd of ik de communicatie met de Ziggo servers kon ontrafelen. Misschien dat daar (ook) een oplossing te vinden is... Ik had in ieder geval met de nieuwe App (2.3.0) de oude streams werkend. Ze hebben daar alleen een still image met een upgrade-mededeling op geplaatst.

Ben erg benieuwd of jouw oplossing ook werkt voor de iPad. Ik heb op mijn iPad al even geprobeerd om de 2 dpkg paths (tijdelijk) te hernoemen, maar dat leverde niet direct een werkende stream op. Ik hoor het graag als ik iets voor je uit kan proberen.

Succes in ieder geval!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 16:26 ----------



Hoe wil je ze wissen zonder jailbreak?
Oeps i-Funbox?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 18:12 ----------

K weet niet wat er is gebeurd maar elke zender doet et weer bij mij! En ik heb een jailbreak, ik neem aan dat Ziggo van gedachten is veranderd en dat dit geen wonder is...
  #90  
Oud 13-08-12, 18:17
wuzzup wuzzup is offline
• iOS 11.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maureeen Bekijk bericht
Ik heb nu overal beeld op mijn gejailbreakde iphone... Geen idee voor hoe lang...
LOL je bent me net voor met melden. Zojuist me 3GS onder het stof gehaald omdat ik het niet uit kan staan dat de app niet meer werkte en ik hier en daar berichten las dat het bij sommigen op de 3GS nog wel werkte. Mijn 3GS heeft FW 5.1.1 en is gejailbreaked. Na installatie ziggo tv en opstarten had ik beeld ! Dus meteen me iPhone 4s uitgeprobeerd, ook beeld ! Daarna the new iPad, ook beeld ! Zowel 4S als iPad hebben FW 5.1.1. En zijn gejailbreaked !
  #91  
Oud 13-08-12, 18:21
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Moeten we de ontwikkelaars van Xcon nu niet waarschuwen dat alles weer werkt? Of juichen we te snel?
  #92  
Oud 13-08-12, 18:28
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Werkt hier ook op JB iphone
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #93  
Oud 13-08-12, 18:36
Edwinhgv Edwinhgv is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Mijn gejailbreakte iPhone en iPad doen het ook weer
Misschien omdat de olympische spelen zijn afgelopen ??
  #94  
Oud 13-08-12, 18:55
paulsmid paulsmid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Houten
Berichten: 45
Standaard

Op mn iphone met JB, Ziggo geeft foutmelding, op mn iPad ook met JB, geen problemen!
  #95  
Oud 13-08-12, 18:59
tmi tmi is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 12
Standaard

Bij werkt het ook weer
  #96  
Oud 13-08-12, 19:03
aikoN aikoN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Check! Bij mij werkt hij ook weer op mijn JB iphone4. Helemaal zonder wijziging. Er is dus blijkbaar toch een remote 'killswitch' die Ziggo om kan zetten. Ik gok dat Ziggo geschrokken is van de vele klachten.
  #97  
Oud 13-08-12, 19:53
snipebase snipebase is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb dit al een paar dagen in de gaten gehouden want ik had hier hetzelfde probleem net zoals de meeste mensen.
Maar net even gekeken en bij mij werkt het ook allemaal weer. Denk dat Ziggo toch maar de check eraf heeft gehaald

(snap eigenlijk ook niet waarom Ziggo er überhaupt een check inbouwt, waarom zou Ziggo last hebben van gejailbreakte iDevices die gebruik maken van hun app).
  #98  
Oud 13-08-12, 20:01
aikoN aikoN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snipebase Bekijk bericht
snap eigenlijk ook niet waarom Ziggo er überhaupt een check inbouwt, waarom zou Ziggo last hebben van gejailbreakte iDevices die gebruik maken van hun app
Het gaat Ziggo vast meer om de OnDemand content (o.a. films) die ze aanbieden dan om de LiveTV. De OnDemand content kan je met een Jailbreak op eenvoudige wijze, na het eenmalig aanschaffen en downloaden, verder verspreiden.
  #99  
Oud 13-08-12, 20:21
Donkardo Donkardo is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 22
Standaard

Gister geprobeerd en werkte niet op iPad 2 JB en net weer geprobeerd en het werkt zonder problemen...
  #100  
Oud 13-08-12, 20:26
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aikoN Bekijk bericht
Het gaat Ziggo vast meer om de OnDemand content (o.a. films) die ze aanbieden dan om de LiveTV. De OnDemand content kan je met een Jailbreak op eenvoudige wijze, na het eenmalig aanschaffen en downloaden, verder verspreiden.
Volgens mij kun je die niet in de app kopen, maar gewoon via je interactieve TV ding
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onderweg tv kijken met ziggo . the-carpediem iPhone Apps 6 17-09-12 17:00
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- MauroDG iPad algemeen 100 04-01-12 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.