iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Update app downloaden lukt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/123273-update-app-downloaden-lukt-niet.html)

hennat 12-08-12 22:14

Update app downloaden lukt niet
 
Sinds een paar weken kan ik een aantal apps niet meer updaten, hij geeft aan dat hij op dit moment niet kan worden gedownload. Maar dat moment duurt al drie weken. Eraf gooien en opnieuw installeren gaat wel. Maar bij bv de smurfen wil ik dit niet want ik ben bang dat ik dan alles kwijt ben

micaro84 16-08-12 20:08

Is je probleem al opgelost? Ik heb namelijk precies hetzelfde. Iphone geen probleem, Ipad lukt niet.....

Guest-20180925190238 16-08-12 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door micaro84 (Bericht 814090)
Is je probleem al opgelost? Ik heb namelijk precies hetzelfde. Iphone geen probleem, Ipad lukt niet.....

De updates downloaden met iTunes en dan synchroniseren :)

Succes gewenst :)

hennat 16-08-12 20:59

Via iTunes lukt wel. Toch handiger als het via de iPhone kan. Heb niet altijd de Mac bij de hand

Guest-20180925190238 16-08-12 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hennat (Bericht 814096)
Via iTunes lukt wel.

Nu zou het ook weer direct op de iPhone moeten lukken.

e.vdam 17-11-12 10:44

Oplossing
 
Gewoon op de app drukken en pauzeren daarna weer op de app drukken en dan werkt hij.

E.vdam

estherp 19-11-12 09:01

Ik kan sinds een week ook niet meer mijn apps updaten. Als ik op update alle apps klik komt er gedurende een paar seconde het balkje onder in de app om vervolgens weer te verdwijnen. Ook heb ik geprobeerd de apps apart te updaten en dat lukt ook niet. Heb al geprobeerd de iphone te resetten, al verschillende keren uit een aangezet en via itunes geprobeerd. Niks werkt helaas... iemand een oplossing voor mijn probleem???

debaas77 19-11-12 11:02

Dat probleem heb ik sinds afgelopen weekend ook, ik heb 1 I-tunes account waar 2x Iphone 4 en 1x Ipad 2 mee inloggen.
Update van app geeft even het balkje installeren en springt terug naar update zonder een foutmelding.
Zojuist een app verwijderd maar het opnieuw downloaden uit de store werkt dan ook niet :-(

Een nieuwe app die voor het eerst wordt gedownload werkt wel dus het ligt niet aan de de store of mijn account, iets van de verificatie van aangekochte apps ofzo?

Uiteraard iphone aan/uit, reset, afloggen/ aanloggen itunes store geprobeerd.
Alle devices draaien op de laaste firmware.

Tips? of bij Apple de vraag neerleggen

debaas77 20-11-12 10:30

Inmiddels meer mensen die dit probleem ondervinden.
gister zelf via i-Tunes de app's geprobeerd te updaten maar kreeg de "11111" foutmelding. Denk niks anders te doen dan wachten op antwoord van Apple.

https://discussions.apple.com/message/20336661#20336661

https://discussions.apple.com/messag...36989?tstart=0

Wouterbruggink 20-11-12 21:13

Update apps
 
Heb het zelfde probleem:

Appel geeft zelf aan dat het een bekend probleem is en verwacht donderdag vrijdag met een oplossing te komen:

Dus afwachten

Topdude 20-11-12 21:25

Ik heb dit probleem alleen met de tuneinradio app.
Die updaten veroorzaakt dat m'n iPhone vastloopt en herstart moet worden.

debaas77 21-11-12 08:35

Inmiddels werkt het updaten weer en de app die ik had verwijderd kon ik ook weer downloaden uit de store.

Fijn om te zien dat Apple dit in 2-3 dagen weet op te lossen :-)

Wouterbruggink 21-11-12 08:53

Inderdaad!

romo1 25-11-12 17:38

update app downloaden lukt niet
 
Heb dit probleem ook, maar gaat ook niet via itunes geeft hier geen update aan? Staat bij Apps 49 en als je wil updaten 5???? Via mijn iphone gooit hij mij eruit. Heeft iemand een oplossing.

daantjuh89 06-01-13 20:13

Ik heb sinds gister hetzelfde/een vergelijkbaar probleem.. Op mijn iPhone 4 kan ik geen updates meer verversen en geen apps meer downloaden.. Helemaal niet meer. Als ik het probeer wordt me niet gevraagd om mijn wachtwoord van mijn apple account. Iemand enig idee hoe ik dat op moet lossen?
Ik heb het tikken op het icoontje al geprobeerd maar dit help niet. Er staat sowieso al "wachten" onder, wat ik ook doe
Op mijn iPad heb ik hier totaal geen problemen mee..

Wouterbruggink 06-01-13 20:52

Ik denk dat het het zelfde probleem is en dit ligt bij Apple bij mij werkt trouwens alles goed,maar mijn pa heeft het zelfde probleem,ik denk even 2 dagen geduld

klerk559 01-02-13 09:25

Beste,

Sinds een dag of 3 begon het. Ik wilde een app updaten via de app store maar het werkte niet. Hij blijft op Waiting staan. Ook als ik een nieuwe app wil downloaden blijft er Waiting staan. Er komt geen venster dat mijn wachtwoord vraagt.

Ik heb m'n telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart , de app store gesloten , opnieuw ingelogd in m'n account maar niks werkt.

Weet iemand een oplossing?

Xplod 29-04-13 15:29

Hoi iedereen,
sorry dat ik deze topic nog eens vanonder het stof haal ...
Ik heb dan weer het probleem dat ik de apps kan downloaden maar mijn iPhone4 onderbreekt halfweg de apps steeds de installatie ervan.
Ik krijg dan de melding:
"App kan niet worden gedownload" Nog wat blabla en dan de keuze "Gereed" of "Opnieuw".

Nogmaals, het gebeurd wel degelijk tijdens de installatie, allée ... installeren staat toch onder het app icoontje.
App verwijderen en her-installeren terwijl ik ingelogd blijf op de store lukt dan weer wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.