//

tom tom app V1.10 slecht gps ontvangst

tom tom app V1.10 slecht gps ontvangst discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) begin july 2012 heb ik op mijn iphone 4 met ios 5.1.1 de tom tom applicatie app V1.10 app versie 8.300 aangeschaft en gedownload. alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-12, 11:33
michel59 michel59 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard tom tom app V1.10 slecht gps ontvangst

begin july 2012 heb ik op mijn iphone 4 met ios 5.1.1 de tom tom applicatie app V1.10 app versie 8.300 aangeschaft en gedownload.
alles werkTE perfect tot gisteren moreg 16 aug 2012.
op mijn display krijg ik nu de melding: slecht gps-sinaal.
via de TOM TOM helpdesk in A dam kreg ik te horen dat het een hardware antenne probleem is van Iphone toestel.
Ik heb dit toestel gekocht via KPN, de helpdesk van KPN geeft een verwijzing naar:www.kpn.com/1300
daar kan ik een harde reset uitvoeren, ben dan alles kwijt op mijn toestel.
de KPN geeft GEEN uitsluitsel of hierdoor de storing is opgelost, daar de KPN er van uit gaat dat het een software probleem is.
mijn vraag: wie heeft hier ervaring mee, wie heeft een oplossing hiervoor gevonden.
wat heb ik te doen, wat heb ik te laten.
ik lees jullie aanbevelingen graag.
dank,
Michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-12, 11:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel59 Bekijk bericht
daar kan ik een harde reset uitvoeren, ben dan alles kwijt op mijn toestel.
Na een harde reset ben je niets kwijt op je toestel, dus begin daar maar mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tom Tom navigatie app werkt niet voor fiets Willemkuipers iPhone Navigatie 3 31-08-12 10:55
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit djarend iPhone Navigatie 21 19-12-11 12:26
Mac OS X: Tom Tom-app niet zichtbaar in ITunes... herk0039 iTunes 0 26-08-10 21:13
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? herk0039 iPhone Navigatie 7 26-08-10 00:27
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? montefeltro iPhone Navigatie 13 06-03-10 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.